28.02.2012

محمدرضا باهنر: رسانه‌های خارجی رای دهندگان را یک به یک و به طور دقیق می‌شمارند

دیگربان: محمدرضا باهنر٬ نایب رئیس مجلس می‌گوید رسانه‌ها خارجی در زمان انتخابات «رای یک به یک مردم را می‌شمارند» و اگر مردم از «حق» خود برای رای دادن استفاده نکنند این «حق» به دیگران واگذار خواهد شد.

به گزارش «باشگاه خبرنگاران جوان» آقای باهنر روز دوشنبه (هشتم اسفند) در گردهمایی اصناف و بازاریان تهران این مطالب را بیان کرده است.

وی گفته است: «رسانه‌های خارجی در هنگام آغاز انتخابات رای یک به یک مردم را می‌شمارند و حتی پس از پایان شمارش آرا اعلام می‌کنند که مردم ایران دقیقا چند درصد در انتخابات شرکت کرده‌اند.»

این نماینده مجلس اظهار کرده است: «اگر مردم در انتخابات از حق واقعی خود بهره برداری نکنند قطعا حق آن‌ها به دیگری واگذار می‌شود و این به نفع ملت نیست.»

به گفته باهنر «مردم باید تلاش کنند در لیست‌های تهران به ۳۰ نفر رای بدهند و گرنه این حق باز هم به دیگران واگذار خواهد شد.»

نایب رئیس مجلس به طور مشخص نگفته که چنانچه مردم در انتخابات شرکت نکنند یا برگه سفید در صندوق‌های رای بیندازند٬ این «حق» به چه جریانی واگذار خواهد شد.

نهمین دوره انتخابات مجلس قرار است ۱۲ اسفند ماه در ایران برگزار شود.

نظامیان و روحانیون حاکم بر ایران از مدت‌ها پیش مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای تشویق کرده و مدعی هستند که نرخ مشارکت در این دوره از انتخابات بیش از ۶۰ درصد خواهد بود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates