29.02.2012

از سوی علی خامنه‌ای و حیدر مصلحی صورت گرفت: دعوت از مردم برای زدن «مشت» بر دهان استکبار

دیگربان: علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی و حیدر مصلحی٬ وزیر اطلاعات از مردم خواسته‌اند با حضور در پای صندوق‌های رای «سیلی» بر صورت و «مشت» محکمی بر دهان «دشمنان» نظام بزنند.

به گزارش خبرگزاری‌ها٬ آقای خامنه‌ای روز چهارشنبه (۱۰ اسفند) در جمع گروهی از هواداران خود گفته که «چیزی که من می‌بینم این است که ملت ایران روز جمعه می‌آید و سیلی سخت‌تری به چهره استکبار می‌زند.»

وی گفته است: «آنچه در انتخابات بسیار مهم است، حضور گسترده مردم است، زیرا هرچه حضور مردم بیشتر باشد مجلسی توانا‌تر و شجاع‌تر و با پشتوانه محکم تشکیل خواهد شد.»

حیدر مصلحی٬ وزیر اطلاعات نیز در پایان جلسه امروز هیات دولت از مردم خواسته است با حضور در پای صندوق‌های رای «مشت محکمی به دهان استکبار» بزنند.

مقام‌های جمهوری اسلامی بیش از ۳۰ سال است که از راهپیمایی‌ها و برگزاری انتخابات با عنوان «مشتی» بر دهان «استکبار» یاد می‌کنند.

آن‌طور که روحانیون و نظامیان حاکم بر ایران ادعا کرده‌اند آن‌ها تاکنون توانسته‌اند صد‌ها مشت و سیلی بر دهان «استکبار» بزنند.

آن‌ها همچنین با تبلیغات گسترده‌ای که از ماه‌ها پیش آغاز کرده‌اند تلاش می‌کنند نرخ مشارکت مردم در انتخابات ۱۲ اسفند مجلس را بیش از ۶۰ درص اعلام کنند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates