01.03.2012

ولیعهد تمساح هم به میدان آمد: پس از پایان ۴۰ سال حاشیه‌نشینی مصباح صورت گرفت: آغاز رسمی فعالیت‌ سیاسی مجتبی مصباح یزدی

دیگربان: مجتبی مصباح یزدی فرزند محمدتقی مصباح یزدی با سخنرانی در آخرین همایش «جبهه پایداری» فعالیت‌ سیاسی خود را به طور رسمی آغاز کرد.

آقای مصباح یزدی شامگاه چهارشنبه (۱۰ اسفند) و تنها یک روز مانده به برگزاری انتخابات ۱۲ اسفند مجلس٬ در همایش «جبهه پایداری» که در مسجد جامع نارمک تهران برگزار شد٬ به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر٬ وی در این سخنرانی به صراحت گفت: «مخالفت با جبهه پایداری مخالفت با اسلام اصیل است.»

مصباح یزدی همچنین خود را یکی از اعضای این جبهه معرفی کرده که «به هیچ شخصی به جز مقام معظم رهبری وابسته نیستند و به هیچ شخص و یا گروهی سرسپردگی ندارند.»

وی در عین حال افزوده است: «علت اصلی مخالفت با گفتمان جبهه پایداری ترس از حاکمیت واقعی اسلام است.»

مجتبی مصباح یزدی یکی از شاگردان پدرش در موسسه «امام خمینی» محسوب می‌شود که پیش از این فعالیت روشن و مشخص سیاسی نداشته است.

وی در شرایطی فعالیت‌های سیاسی خود را آغاز کرده که محمدتقی مصباح یزدی پس از ۴۰ سال سکوت به طور مستفیم وارد سیاست شده تا «طرحی» جدید در اندازد.

محمد ناصر سقای بی‌ریا چندی پیش گفته بود مصباح یزدی در پی ایجاد تشکیلاتی «عظیم» متشکل از نیروهایی است که در ۳۰ سال اخیر آن‌ها را پرورش داده است.

سقای بی‌ریا افزوده بود که «جبهه پایداری» هدفی «بسیار عظیم‌تر» از انتخابات نهم مجلس دارد و انتخابات مجلس نهم تنها آغازی برای اجرای «طرح عظیم» مصباح یزدی است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates