04.03.2012

سند “پاکترین” انتخابات سه دهه: خانواده احمدی نژاد رای نیاورد

کلمه:آمار ساختگی و انتخابات مهندسی شده توسط نهادهای نظامی و امنیتی لیست هایی را راهی مجلس کرد که از مدتها پیش به روی آن توافق شده بود. …
شکست پروین احمدی نژاد در گرمسار زادگاه خانوادگی شان با اختلاف دو هزار رای نشان داد که یکی از پاکترین انتخابات ها را داشته و مردم آنچه را به صندوق ها ریخته اند خوانده شده است.

این ادعا در حالی مطرح می شود که آمار ساختگی و انتخابات مهندسی شده توسط نهادهای نظامی و امنیتی لیست هایی را راهی مجلس کرد که از مدتها پیش به روی آن توافق شده بود.

سایت مشرق مدعی است: احمد موسوی در اهواز که برخی رسانه ها از وی به عنوان کاندیدای پست ریاست مجلس از سوی حامیان احمدی نژاد نام می بردند از دیگر سند های محکم سلامت انتخابات نهم است که باید در اوراق پاکی و صداقت نظام به ثبت برسد.

در ادامه می توان به شکست عباس زاده مشکینی دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور در مشکین شهر هم اشاره کرد که وی هم از حامیان جدی احمدی نژاد در دولت نهم و دهم بوده است.

از سوی دیگر شکست ها و ناکامی های پیاپی کاندیداهای منتسب به دولت به ویژه اسفندیار رحیم مشایی نشان داد که سالم ترین انتخابات را مانند گذشته داشته ایم. روز پنجشنبه در خبرها آمده بود رحیم مشایی به وسیله یک فروند بالگرد سفری به استان مازندران داشته و از نزدیک وضعیت کاندیداهای منتسب به خود را بررسی کرده است اما با وجود چنین حمایت هایی، این مردم غیرتمند خطه مازندران و گیلان بودند که با همت مسوولان پاک دست هیات های اجرایی و نظارت، به کاندیداهایی دیگر رای دادند و نتیجه انتخابات هم آنچه که جناب مشایی و حامیان وی می خواستند نشد.

شکست حسین زاده، داماد امیر احمدی نژاد(برادر محمود احمدی نژاد) در آزاد شهر، رای آوری قاطع خواهر زاده خاتمی در اردکان،رای آوردن تاجگردون چهره جنجالی اصلاح طلبان از گچساران، راهیابی چهار نماینده اصلاح طلب به دور دوم در شهر ایلام و دهها و صدها مورد دیگر از دلایل سلامت انتخابات است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates