09.03.2012

نگرانی حامیان خامنه‌ای از اهداف مصباح یزدی

دیگربان: الیاس نادران نماینده محافظه‌کار مجلس هشدار داده که هدف «جبهه پایداری» به رهبری محمدتقی مصباح یزدی٬ فرا‌تر از مجلس و ریاست جمهوری است.

آقای نادران روز چهارشنبه (۱۷ اسفند) در سایت «الف» از «جبهه پایداری» با عنوان جریانی موازی جریان «اصول‌گرایی» یاد کرده که توسط گروهی از جدا شدگان از دولت و با حمایت رحیم‌مشایی راه‌اندازی شده است.

وی نوشته است: «نگاه این جریان موازی {جبهه پایداری} به مجلس نهم سکوی پرشی برای ریاست جمهوری است و البته در تحلیل نگران کننده‌تر بیم آن می‌رود که این جریان به فرا‌تر از ریاست جمهوری بیاندیشد.»

این نماینده مجلس در پایان یادداشت خود به صراحت خواسته که «مقابله با شکل‌گیری چنین جریان خطرناکی باید در دور دوم انتخابات کلید بخورد.»

گروهی از نامزد‌های مورد حمایت «جبهه پایداری» که بسیاری از آن‌ها در فهرست «جبهه متحد اصول‌گرایان» نیز حضور داشتند در دور نخست انتخابات وارد مجلس شده‌اند.

تعداد دیگری از نامزد‌های مورد حمایت این جبهه به دور دوم انتخابات راه یافته‌اند که محافظه‌کاران نزدیک به محمدرضا مهدوی‌کنی از پیروزی احتمالی آن‌ها ابراز نگرانی کرده‌اند.

این در حالی است که رسانه‌های نزدیک به «جبهه متحد اصول‌گرایان» پس از اعلام نتایج دور نخست انتخابات اعلام کرده‌اند «جبهه پایداری» در این دوره از انتخابات شکست سختی متحمل شده است.

سایت «رجا‌نیوز» هم روز پنجشنبه (۱۸ اسفند) یادداشت آقای نادران را «هتاکانه»٬ «انحصارگرایانه»٬ «غیرمنطقی» و «غیر اخلاقی» خوانده است.

محمدتقی مصباح یزدی آن‌طور که برخی شاگردان وی اعلام کرده‌اند با تشکیل «جبهه پایداری» پس از ۴۰ سال سکوت٬ به طور مستفیم وارد سیاست شده تا «طرحی» جدید دراندازد.

محمد ناصر سقای بی‌ریا گفته مصباح یزدی در پی ایجاد تشکیلاتی «عظیم» متشکل از نیروهایی است که در ۳۰ سال اخیر آن‌ها را پرورش داده است.

به گفته سقای بی‌ریا «جبهه پایداری» هدفی «بسیار عظیم‌تر» از انتخابات نهم مجلس دارد و انتخابات مجلس نهم تنها آغازی برای اجرای «طرح عظیم» مصباح یزدی است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates