12.03.2012

فعالان سایبری حزب‌الله: در جمهوری اسلامی کسی آزاد نیست حتی حزب‌الله

دیگربان: دامنه تحدید آزادی‌های مدنی٬ اجتماعی و سیاسی بالاخره به فعالان سایبری حزب‌الله رسید٬ به طوری که آن‌ها به صراحت اعلام کرده‌اند «در جمهوری اسلامی هیچ کس آزاد نیست٬ حزب اللهی‌ها هم روش.»

برخورد‌های امنیتی با فعالان سایبری حزب‌الله که طی یک‌سال گذشته آغاز شده است در دو هفته گذشته با فیلتر شدن چند سایت و وبلاگ ارزشی و بازداشت چند «سرباز جنگ نرم» به اوج خود رسیده است.

قوه قضائیه و سایر مقام‌های جمهوری اسلامی نیز در برابر اعتراض گسترده این فعالان به برخورد‌های غیرقانونی صورت گرفته با آن‌ها سکوت اختیار کرده‌اند.

وحید اشتری یکی از فعالان سایبری حزب‌الله از فشار‌ها بر محافظه‌کاران فعال در فضای مجازی با عنوان «بی‌شرفی عریان در حکومت اسلامی و بر باد رفتن همه حرف‌های انقلاب در مورد آزادی» یاد کرده است.

وی همچنین با انتقاد از برخورد‌های دوگانه نیرو‌های حزب‌الله با قانون‌شکنی‌ها خطاب به آن‌ها نوشته است تا زمانی که «پاچه» حزب‌الله «گاز» گرفته نشود «فریاد اعتراض آن‌ها کمرنگ» است.

اشتری نوشته است زمانی که نیروی انتظامی با فعالان حزب‌الله برخورد می‌کند آن‌ها «یاد کرامت انسانی» افتاده٬ «آرمان‌خواه» شده و «کمپین اعتراضی» به راه می‌اندازند.

وبلاگ «هابیل» نیز در ادامه انتقاد‌ها از اعمال محدودیت‌ها علیه کاربران حزب‌الله در اینترنت٬ انتقاد‌های تازه‌ای متوجه برخی اقدامات مقام‌های جمهوری اسلامی کرده است.

میثم رمضانعلی در تازه‌ترین یادداشت خود به بسته شدن «دهان» دانشجویان و طلاب اشاره کرده و نوشته که این برخورد‌ها در بلند‌ مدت حیات جمهوری اسلامی را به مخاطره خواهد انداخت.

آقای رمضانعلی به طور تلویحی نوشته در جمهوری اسلامی کسی اجازه انتقاد و اعتراض ندارد و مقام‌های کشور نیز خود را پاسخگو نمی‌دانند.

وی پیش‌تر نوشته بود حزب‌الله به جای «عدالت‌خواهی» باید به دنبال «آزادی» در جمهوری اسلامی باشد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates