13.03.2012

در نشست آسیب‌شناسی شبکه‌های ماهواره‌ای عنوان شد: ۴۰ درصد مردم قم برنامه‌های ماهواره‌ای می‌بینند

دیگربان: محمدرضا خوشرو عضو موسسه علوم انسانی «جامعه العلوم» اعلام کرد ۶۵ درصد مردم تهران و ۳۰ تا ۴۰ درصد مردم قم از ماهواره استفاده می‌کنند.

به گزارش مرکز خبر حوزه٬ آقای خوشرو این مطلب را روز دوشنبه (۲۳ اسفند) در «نشست علمی آسیب‌شناسی شبکه‌های ماهواره‌ای» که در قم برگزار شده بود٬ بیان کرده است.

وی افزوده که نرخ استفاده از ماهواره در شهر‌های ایران ۳۰ تا ۴۰ درصد است.

پژوهشگر گروه تبلیغ و ارتباطات «مؤسسه علوم انسانی جامعه العلوم» در سخنان خود به تجزیه و تحلیل شبکه‌های ماهواره‌ای «من و تو»٬ «فارسی وان» و «بی‌بی‌سی» پرداخته و نسبت به تاثیرگذاری آن‌ها هشدار داده است.

جمهوری اسلامی از فعالیت ماهواره‌ها٬ سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی با عنوان «جنگ نرم» یاد کرده و مدعی است فعالیت آن‌ها در راستای براندازی نظام حاکم بر ایران است.

اول مهرماه نیز محسن حبیبی٬ مدیر گروه فرهنگ و معارف شبکه دو سیما اعلام کرده بود «حدود چهار هزار و ۶۸۹ شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای علیه جمهوری اسلامی» فعالیت می‌کنند و نظام توان مقابله با برنامه‌های فرهنگی آن‌ها را ندارد.

روحانیون و نظامیان حاکم بر ایران طرح‌های مختلفی برای مبارزه با برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای مطرح کرده‌اند که بسیاری از آن‌ها با شکست مواجه شده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates