25.06.2007

افشاي كودتاي ضدملي ضرغامي توسط همسر الهام

بازتاب: همسر الهام در تازه‌ترين يادداشت خود به افشاي كودتاي ضدملي ضرغامي خبر داد.

او نوشت:

خبر: راديو جوان در حركتي غيرقانوني عليه رئيس‌جمهور قانوني و حاكم، و ملت منتخب او، وارد عمل شده است. اين كودتا تحت عنوان “نظرسنجي آري يا نه” به اجرا در مي‌آيد.

الف – نگاه خوشبينانه: ضرغامي، نظامي پيشين، فاقد توانمندي فكري و اجرايي در مديريت است. اين امر بديهي و طبيعي، زمام امور را به دست مغرضان و معاندان ضدنظام و ملت داده است.

به همين جهت:
1. ضرغامي براي تبديل شدن به “آقاي دوربيني” امور را به ديگران سپرده است. در اين راستا ملت مجبور به تحمل صداوسيماي شخصي ضرغامي در بمباران بي‌سابقه‌مي‌باشد.

خجالت‌آور آن كه برنامه يك شبكه تلويزيوني، بارها براي نشان دادن تصوير ضرغامي در “شمال” قطع مي‌شود و ملت ناچار از شنيدن سخنان بي‌محتواي او مي‌گردند،…

2. ناتواني روزافزون ضرغامي در مديريت، بلبشوي مديرتي در “رسانه‌ي وي” را ايجاد كرده است، و شبكه‌هاي تلويزيوني و راديويي به دلخواه هر “حاكمي” مي‌چرخد؟!

ب – نگاه واقع‌گرايانه: ضرغامي به دليل خودشيفتگي و خودخواهي، و پا در گل اصلاحات داشتن، ناچار از پوشش خبري اصلاح‌طلبانه‌ هاشمي، خاتمي، قاليباف، رضايي و وكلاي بي‌موكل است. در عين آن كه تضعيف، تخريب و تخطئه دولت نيز بدون وقفه فراموش نمي‌شود. در نتيجه اوح مفسده صدا و سيما در 2 سال گذشته، در نظرسنجي راديو جوان به عنوان يك كودتاي تمام عيار ضدملي خود مي‌نماياند. البته ضرغامي با اين كار دست به يك عمليات انتحاري مي‌زند، بدون آنكه خود بداند.

1. راديو جوان مسؤول و مروج “لمپنيسم فرهنگي و سياسي” در راستاي اغراض مافياي قدرت و ثروت، نظرسنجي كودتاگرانه، غيرقانوني و ضدملي را برپا كرده است. در اين راه از ملت كه رئيس‌جمهوري را با محبوبيتي بي‌نظير از مشروطه تا كنون – طبق كلام مبارك رهبري – انتخاب كرده‌، خواسته است به او راي “آري يا نه” بدهند. آيا ضرغامي به جانشيني “شاه” و انجام “رفراندوم ضدملي” او مباهات مي‌كند؟!

2. بي‌اعتباري رسانه ضرغامي، و لجن‌پراكني ويژه “راديوجوان” ملت را به ستوه آورده است. با اين وجود مشخص است ملت براي سركوب “منافقين راه‌يافته به صدا و سيما در كودتاي ضدملي”، بار ديگر نقشه مافياگران را نقش بر آب مي‌كند. ولي هرگز به ضرغامي و ابزار شخصي او اعتماد ندارد، و از هم‌اكنون مي‌داند اين خودكامگي با “دستكاري” و “تخريب” خواهد بود.

ج – ضرغامي با هضم در “فرهنگ برره” كودتاي ضدملي را نه با شجاعت؟! كودتاگران 28 مرداد، بلكه با روش “بازي شطرنج برره‌اي” دنبال مي‌كند. بالاخره دستور مافياگران و اغراض شخصي او، بايد به مرحله‌ اجرا برسد. هر چند كه به “رياست بر ملك ري” هم نرسد.

د – تعهد و وابستگي و سرسپردگي ضرغامي به مافياگران، راه نجات او را تا قانون‌ستيزي كودتاگرانه پيش برده است. او براي تبري “خاتمي” از انجام عمل حرام دست دادن با “زنان ايتاليا” كه كوس رسوايي بيش از گذشته‌ او را به صدا در آورد، اين فاجعه را برپا كرده است.

هـ – غرض‌ورزي خصمانه مافياگران، و “كودتاي ضد ملي” مورد بحث در رسانه‌ ملي، اين “حق را براي ملت باقي نمي‌گذارد كه ضرغامي را به عنوان نالايق‌ترين مدير ملت‌ستيز دنبال نمايد، و “رسانه ملي” را از چنگ او خارج ساخته و در خدمت ملت و نظام قرار دهد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates