23.03.2012

یک وبلاگ‌نویس هوادار احمدی‌نژاد: اقتدارگرایان برای حذف کامل تیم احمدی‌نژاد برنامه دارند

دیگربان: یکی از وبلاگ‌نویسان حامی محمود احمدی‌نژاد در یادداشتی از طرفداران رئیس دولت دهم خواست در صورت بروز هر گونه اتفاقی برای احمدی‌نژاد٬ در برابر حامیان علی خامنه‌ای ایستادگی کنند.

وبلاگ «ندایی از درون» در تازه‌ترین پست خود نوشته که «اقتدارگرایان» و «اصول‌گرایان» در سال ۱۳۹۱ برای حذف کامل «حامیان گفتمان انقلاب اسلامی» برنامه‌ریزی کرده‌اند.

این وبلاگ نوشته است: «از نهادهای انقلابی که با انقلاب و رهبری فاصله گرفته‌اند تا همه گروه‌های سیاسی حال حاضر همه در برابر ما {تیم احمدی‌نژاد} قرار گرفته‌اند.»

وبلاگ «ندایی از درون» اضافه کرده افراد و جریان‌های محافظه‌کاری که مقابل احمدی‌نژاد ایستاده‌اند «نه به آبروی خود رحم می‌کنند و نه به جمهوری اسلامی.»

این وبلاگ افزوده است: «قطعا سال ۹۱ سال بسیار سختی برای خواهد بود، سالی که اقتدارگرایان تمام امکاناتشان را برای جلوگیری از حذف خود به دست مردم در سال ۹۲ به کار خواهند بست.»

این پست وبلاگی در شرایطی منتشر می‌شود که در هفته‌های اخیر برخی محافظه‌کاران اعلام کرده‌اند در صورتی که اختلاف احمدی‌نژاد با علی خامنه‌ای تشدید شود٬ امکان برکناری رئیس دولت دهم وجود دارد.

احمدی‌نژاد پس از اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰ بر سر ادامه کار حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات با علی خامنه‌ای دچار اختلاف شدیدی شد که این اختلاف بازتاب‌های گسترده‌ای داشت.

در آن زمان گروهی از نمایندگان بحث طرح عدم کفایت سیاسی را مطرح کردند که در نهایت اعلام شد رهبر جمهوری اسلامی می‌خواهد دوره احمدی‌نژاد به طور طبیعی به پایان برسد.

طی یک سال گذشته تنش‌ها و اختلاف‌ها میان حامیان احمدی‌نژاد و خامنه‌ای همچنان ادامه داشته و پیش‌بینی می‌شود این تنش‌ها امسال نیز ادامه پیدا کند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates