29.03.2012

حمید بقایی معاون اجرایی احمدی‌نژاد: ما خودمان ۹ دی گروه راهپیمایی راه انداخته بودیم

دیگربان: حمید بقایی معاون اجرایی محمود احمدی‌نژاد پس از گذشت دو سال از زمان برگزاری تجمع ۹ دی سال ۸۸ حامیان علی خامنه‌ای در میدان انقلاب تهران گفت که این تجمع سازماندهی شده بود.

به گزارش سایت «شبکه ایران» وابسته به موسسه ایران٬ آقای بقایی این مطلب را در گفتگو با ویژه‌نامه نوروزی روزنامه «خراسان» بیان کرده است.

وی گفته در روز ۹ دی «ما خودمان گروه راهپیمایی راه انداخته بودیم٬ خودم هم صف اول بودم٬ همه کارمندان هم آمدند٬ عاشقانه هم آمدند.»

بقایی که سال ۱۳۸۸ رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بود٬ اظهار کرده که در روز ۹ دی «روسای سازمان جلوی صف بودند و کارکنان هم پشت» آن‌ها در این مراسم شرکت کرده بودند.

روز ۹ دی سال ۱۳۸۸ تجمعی سازمان‌دهی شده در حمایت از علی خامنه‌ای در تهران و برخی شهر‌های ایران برگزار شد که حامیان رهبر جمهوری اسلامی از این روز به عنوان روز «پایان فتنه» یاد می‌کنند.

محافظه‌کاران به تبعیت از آقای خامنه‌ای اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ و حوادث پس از آن را «فتنه» می‌نامند و ادعا می‌کنند غرب در راه‌اندازی این اعتراض‌ها دخالت داشته است.

آنها در شرایطی این ادعا‌ها را مطرح می‌کنند که طی دو سال گذشته تمام راهپیمایی‌ها و تجمعاتی که در حمایت از خامنه‌ای و جمهوری اسلامی برپا کرده‌اند را «خودجوش» و «مردمی» می‌دانند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates