27.06.2007

نشست مشترك سپاه و طالبان در مشهد

عصرایران: روزنامه القبس چاپ كويت در شماره دو روز گذشته خود به نقل از يك گزارش امنيتي نوشته بود كه اعضايي از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و القاعده وطالبان در نشستي در شهر مشهد درباره عبور آسان اعضاي اين دوسازمان از ايران به عراق و لبنان به توافق رسيده اند.
عصر ايران – سفارت ايران در كويت گزارش روزنامه القبس اين كشور درباره برگزاري نشست هماهنگي ميان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و اعضاي القاعده در شهر مشهد را تكذيب كرد.

به گزارش عصر ايران (asriran.com)، در بيانيه سفارت ايران در كويت آمده كه اين خبر كذب و بي پايه و اساس است.

روزنامه القبس چاپ كويت در شماره دو روز گذشته خود به نقل از يك منبع امنيتي مدعی شده بود كه اعضايي از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و القاعده و طالبان در نشستي در شهر مشهد درباره عبور آسان اعضاي اين دوسازمان از ايران به عراق و لبنان به توافق رسيده اند.

براساس اين توافق قرار شده است كه اعضاي القاعده و طالبان با استفاده از گذرنامه هاي جعلي و به عنوان عرب هاي ايراني (خوزستان) بتوانند به كشورهاي عراق و لبنان سفر كنند.

در ادامه اين گزارش عجيب روزنامه القبس مي خوانيم : سران القاعده هم به سپاه پاسداران وعده داده اند كه در مقابل مقادير زيادي مواد مخدر در اختيار آنها قرار دهند تا درديگر كشورها از جمله عراق و اردن و سه كشور حوزه خليج فارس توزيع شود!

سپاه پاسداران همچنين از اعضاي القاعده خواسته است تا عمليات هاي خود عليه نيروهاي خارجي در كشورهاي افغانستان وعراق گسترده تر كنند.

دراين گزارش همچنين آمده است : اعضايي از طالبان براي حمله به مواضع ومنافع آمريكا در منطقه خليج فارس آموزش نظامي مي بينند و از حمايت هاي مالي و امكانات ايران بهره مي برند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates