27.06.2007

درگيری و صف هاي طويل در پمپ بنزينهاي اهواز

پیک ایران: با اعلام خبر اجراي طرح سهميه بندي بنزين از ساعت 24 امشب ، صف هاي طويل در مقابل پمپ بنزين ها در اهواز تشكيل شد .
به گزارش خبرنگار فارس از اهواز ، با اعلام خبر سهميه بندي بنزين از اخبار صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران ،جايگاه هاي عرضه سوخت در شهر اهواز كه اين روزها با صف هاي طولاني مواجه بود ، به صحنه درگيري افراد براي دريافت زودتر سوخت تبديل شد تا جايي كه در بعضي جايگاه ها نيروي انتظامي مجبور به دخالت در درگيري و پايان دادن آن شد .
اين گزارش حاكي است شهروندان خوزستاني تلاش مي كنند در ساعات باقي مانده تا ساعت مقرر(24 امشب) بنزين بيشتري در باك خودروها و گالن هاي بنزين خود پر كنند.
اين شهروندان معتقدند با توجه به گرماي شديد هوا در خوزستان و نياز به استفاده از كولر در خودروها سهميه بنزين 100 ليتري كافي نيست .چرا كه در صورت روشن كردن كولر مصرف بنزين شديدا افزايش يافته و سهميه تعيين شده در مدت بسيار كوتاهي به پايان مي رسد در اين صورت بنزين مورد نياز اضافه بر سهميه بايد به قيمت آزاد غير يارانه اي تهيه شود كه از عهده آنان خارج است .
به گفته آنان دولت بايد با افزودن سهميه بنزين در مناطق گرمسير كشور ، رفاه مردم اين مناطق را مورد توجه قرار دهد .
لازم به ذكر است كه در حال حاضر روزانه بيش از يك ميليون و 300 هزار ليتر بنزين توسط خودروها در شهرستان اهواز به مصرف مي رسد .

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates