17.04.2012

هرانا؛ اجرای حکم شلاق و پرونده سازی مجدد برای رضا ملک

خبرگزاری هرانا – علی رغم اجرای حکم شلاق رضا ملک و با وجود پایان دوره محکومیت، مامورین از آزادی این زندانی ممانعت کرده و برای وی پرونده جدیدی مفتوح نمودند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، روز گذشته رضا ملک از ماموران سابق وزارت اطلاعات که به دلیل افشای برخی از جزئیات قتلهای زنجیره‌ای از ۱۲ تیر ۱۳۸۰ در زندان به سر می‌برد و در حال حاضر در سالن دو اندرزگاه ۷ زندان اوین و خارج از بند ۳۵۰ نگهداری می‌شود، تحت عنوان آزادی ناشی از اتمام محکومیت از بند خارج شده و پیش از آزادی برای اجرای حکم شلاق که تحت عنوان «نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی» از طریق انتشار فیلمی از درون زندان علیه وزارت اطلاعات اخیرا بدان محکوم شده بود، به دادیاری اجرای احکام دادسرای اوین (مقدس) منتقل می‌گردد.

این زندانی سیاسی سپس در یکی از اتاقهای طبقه زیرزمین دادسرای اوین و در حضور «خدابخشی» دادیار اجرای احکام دادسرای اوین به صورت حدی اجرا می‌گردد.
این زندانی که در زیر ضربات شلاق اقدام به سر دادن شعار بر علیه رهبر جمهوری اسلامی نموده بود، به اتهام توهین به رهبری مجددا به دادیاری شعبه دوم دادسرای اوین به ریاست حجت الاسلام نوریان منتقل و با تشکیل پرونده جدید او را مجددا به زندان باز می‌گردانند. گزارشهای دریافتی از اندرزگاه ۷ اوین از وخامت شدید شرایط جسمانی این زندانی مسن حکایت دارد.

گفتنی است این شلاق اخیرا به عنوان مجازات اتهام نشر اکاذیب از طریق انتشار فیلمی از درون زندان که در سال ۸۸ توسط مجموعه فعالان حقوق بشر منتشر گردید، توسط قاضی مقیسه رییس شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران و با شکایت وزارت اطلاعات صادر گردیده بود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates