17.04.2012

خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع آگاه خبر داد: مرتضوی با دستور احمدی‌نژاد به کار خود بازگشت

دیگربان:خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد سعید مرتضوی٬ رئیس سازمان تامین اجتماعی به دستور محمود احمدی‌نژاد به سر کار خود بازگشته است.

علی مطهری، نماینده مجلس نیز روز دوشنبه (۲۸ فروردین) در واکنش به این مسئله به خبرگزاری مهر گفت اعتماد به سعید مرتضوی خطا بود و سر کار نرفتن او نصف روز بیشتر دوام پیدا نکرد.

روز یکشنبه (۲۷ فروردین) قرار بود نمایندگان مجلس در اعتراض به انتصاب آقای مرتضوی٬ وزیر کار را استیضاح کنند که با اعلام استعفای رئیس سازمان تامین اجتماعی این استیضاح لغو شد.

احمد توکلی٬ رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفته بود مرتضوی «قول شرف» داده بود از مقام خود کناره‌گیری می‌کند و غلامعلی حداد عادل نیز در نامه‌ای از به همین مسئله اشاره کرده بود.

روز یکشنبه تنها با گذشت یک ساعت از اعلام لغو طرح استیضاح وزیر کار٬ مقام‌های دولتی اعلام کردند محمود احمدی‌نژاد با استعفای سعید مرتضوی موافقت نکرده است.

روز دوشنبه (۲۸ فروردین) نیز علی‌اکبر جوانفکر٬ مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد در روزنامه ایران به طور تلویحی نوشت مرتضوی به سر کار خود بازگشته است.

جوانفکر افزوده است: «سخنان روشنگرانه احمدی‌نژاد در اولین روزهای کاری مجلس در سال ۹۱، می‌توانست با هزینه‌های قابل توجهی برای استیضاح‌کنندگان همراه باشد.»

محمدرضا رحیمی٬ معاون اول احمدی‌نژاد هم گقته است: «به مرتضوی ظلم شده و عده‌ای تلاش کردند که رئیس سازمان تامین اجتماعی را ویران کنند.»

با بازگشت سعید مرتضوی به کار خود٬ گروهی از محافظه‌کاران به خصوص نمایندگان مخالف لغو استیضاح گفته‌اند استیضاح وزیر کار بار دیگر در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates