21.04.2012

گزارش تلویزیون برزیل ، آزار جنسی کودکان توسط دیپلمات پدوفیل رژیم فاسد خامنه ای

یوتوب:

ما علاوه بر این‌که زندگی مادی شما را می‌خواهیم مرفه بشد، زندگی معنوی شما را هم می‌خواهیم مرفه باشد. شما به معنویات احتیاج دارید. معنویات ما را بردند این‌ها. دلخوش به این مقدار نباشید

گزارش تلویزیون برزیل ، آزار جنسی کودکان توسط دیپلمات پدوفیل رژیم فاسد خامنه ای
در پی متهم‌شدن یک دیپلمات ایرانی در برزیل به «تعدی جنسی»، سفارت ایران در این کشور این اتهام را ناشی از «تفاوت‌های فرهنگی» دانسته اما وزیر خارجه برزیل آن را بسیار نگران‌کننده و اتهامی جدی شمرده است.
در روزهای گذشته گذشته خبرگزاری‌های برزیل گزارش دادند که یک دیپلمات ایران در استخری در برزیلیا، پایتخت این کشور به اتهام اینکه چند دختر نوجوان ۹ تا ۱۵ ساله را «لمس کرده» توسط پلیس بازداشت شده است.
این فرد به دلیلی مصونیت قضایی دیپلماتیک آزاد شده و سفارت ایران در برزیل طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که آنچه رخ داده، «حاصل سوء تفاهم ناشی از تفاوت در رفتارهای فرهنگی» بوده است.
سفارت ایران همچنین مطبوعات این کشور را متهم کرده است که در پوشش خبری این رویداد، نسبت به جمهوری اسلامی مغرضانه عمل کرده‌اند.
در واکنش به این خبر‌ها، روز گذشته سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی این اتهام را «ادعاهای برخی رسانه‌های خارجی علیه ایران» نامید و آن را رد کرد.
به گفته رامین مهمانپرست، بررسی‌ها نشان می‌دهد که مطالب منتشر شده توسط این‌گونه رسانه‌ها، خلاف واقع و فاقد صحت است و این‌گونه اتهام‌ها مغایر با سوابق این عضو سفارت ایران در برزیل است.
به نوشته وب‌سایت خبرگزاری العربیه، روزنامه‌نگاران برزیلی نام این دیپلمات را حکمت‌الله قربانی عنوان کرده و گفته‌اند ۵۰ سال سن دارد و مشاور حقوقی در سفارت ایران در برزیل است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates