01.05.2012

خبر دوپهلوی خبرگزاری فارس درباره شاهرودی

دیگربان: خبرگزاری فارس با انتشار سندی پای محمود هاشمی شاهرودی٬ رئیس سابق قوه قضائیه را به پرونده برج‌های دوقلوی شیراز کشاند.

این خبرگزاری روز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) به این بهانه که محمدشریف ملک‌زاده در زمان حضور در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از نام شاهرودی برای پیشبرد این پروژه‌های جنجالی «سو‌ء‌استفاده» کرده٬ اقدام به انتشار این سند کرده است.

خبرگزاری فارس نوشته که آفای ملک‌زاده از فردی به نام مهدی محسنی به عنوان فرد مورد اعتماد محمود هاشمی شاهرودی یاد کرده که مالک اصلی پروژه برج‌های دوقلوی شیراز است.

از مهدی محسنی همچنین به عنوان سرمایه‌گذار اصلی حسینیه آقای شاهرودی در شهر مشهد نام برده می‌شود.

خبرگزاری فارس اضافه کرده که ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۶ نیز فردی به نام محمدحسن محمدپور مطلق «مالک ظاهری» پروژه برج‌های دوقلوی شیراز در درگیری با ماموران شهرداری گفته که مالک اصلی این پروژ‌ه‌ها رئیس قوه قضائیه است.

این خبرگزاری در پایان گزارش معنادار خود این پرسش را مطرح کرده که «چرا باید چنین فردی {ملک‌زاده}، از سوی آیت‌الله هاشمی شاهرودی و رئیس جمهور به منصب مشاورت گمارده» شده است؟

خبرگزاری فارس در گزارش خود هیچ اشاره‌ای به واکنش رئیس سابق قوه قضائیه به «سوء‌استفاده» از نام وی برای پیشبرد پروژه‌ برج‌های دوقلوی شیراز نکرده است.

به نظر می‌رسد این خبرگزاری با انتشار این گزارش خواسته پیام‌ خاصی برای محمود هاشمی شاهرودی بفرستد.

رئیس سابق قوه قضائیه هفته گذشته محمدشریف ملک‌زاده را به عنوان مشاور اجرایی خود منصوب کرده که این اقدام با اعتراض گروهی از محافظه‌کاران مواجه شده است.

برج‌های دوقلوی شیراز یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های اقتصادی و تجاری موجود در قوه قضائیه است که برخی رسانه‌ها مالک این برج‌ها را برخی مقام‌های جمهوری اسلامی می‌دانند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates