03.05.2012

مشاور رئیس سازمان بازرسی کل کشور خبر داد: تخلف ۱۰۰ میلیون یورویی در سیستم بانکی برای خرید تجهیزات مخابراتی از اسرائیل

دیگربان: عباس مومن‌آبادی٬ مشاور رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تخلف ۱۰۰ میلیون یورویی تازه‌ای در سیستم بانکی با هدف خرید تجهیزات مخابراتی از اسرائیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس٬ آقای مومن‌آبادی روز سه‌شنبه (۱۳ اردیبهشت) در یک نشست خبری در بندرعباس درباره جزئیات این تخلف بانکی سخن گفته است.

وی افزوده است: «براساس بررسی‌های سازمان بازرسی کل کشور مسئولان وقت بانک ملی در پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون یورویی به یک شرکت خصوصی مرتکب تخلفات متعددی شده‌اند.»

مومن‌آبادی از بانک‌های ملی و سپه به عنوان بانک‌های متخلف در این پرونده نام برده که پرونده تخلف آنها به همراه ۱۵ نفر دیگر در شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۸ تهران در حال رسیدگی است.

مشاور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پایان این نشست خبری هشدار داده است: «اگر دستان ناپاک از این پرونده کنار نکشند و احساس تکلیف کنم بخش‌هایی از مسائل پشت پرده این وام‌ها و مستندات موجود را به افکار عمومی اعلام می‌کنم.»

هویت این شرکت متخلف که معلوم نیست با چه مجوز‌هایی در پی خرید تجهیزات مخابراتی از اسرائیل بوده است تاکنون اعلام نشده است.

مصطفی پورمحمدی٬ رئیس بازرسی کل کشور نیز حدود ۱۰ روز پیش گفته بود در قوه قضائیه ده‌ها پرونده مشابه پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در دست پیگیری است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates