11.05.2012

معاون فرهنگی سپاه به طور تلویحی تائید کرد: شکست تلاش‌های خامنه‌ای در جنگ روانی با غرب در خصوص مذاکرات استانبول

دیگربان: حمیدرضا مقدم فر٬ معاون فرهنگی سپاه اعلام کرد تلاش‌های علی خامنه‌ای در پیروز نشان دادن جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته‌ای استانبول با شکست مواجه شده است.

به گزارش «خبرگزاری دانشجو» وابسته به سازمان بسیج دانشجویی٬ آقای مقدم‌فر این مطلب را روز پنجشنبه (۲۱ اردیبهشت) در مراسم سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در یزد بیان کرده است.

این مقام سپاه با انتقاد از عملکرد صدا و سیما و سایر رسانه‌های محافظه‌کار گفته که برخی از رسانه‌های جمهوری اسلامی در خصوص مذاکرات استانبول در دام «جنگ روانی» غربی‌ها افتادند.

مقدم‌فر اظهار کرده است: «برخی از رسانه‌ها از جمله رسانه ملی بسیار این مذاکرات {استانبول} را اثرگذار و مهم نشان داد که این جنگ روانی آنها {غرب} بود.»

به گفته این مقام سپاه «با وجود اینکه آنها {غرب} به ما در این مذاکرات نیازمند بودند با بزرگ کردن آن نشان دادند که ما به این مذاکرات نیاز داریم که این حاشیه‌ها فقط به منظور جنگ روانی بود.»

وی همچنین افزوده است: «با وجود تلاش‌های مقام معظم رهبری در خصوص پیروزی ما در تحریم‌ها این بزرگ نمایی‌ها توسط رسانه‌های غربی و برخی از رسانه‌های ما صورت گرفت و جوری جا افتاد که ما به آنها نیازمندیم و این نگران کننده است و زخم به افکار عمومی ما وارد شد.»

رسانه‌ها محافظه‌کار٬ روحانیون٬ فعالان سیاسی و مقام‌های جمهوری اسلامی پس از پایان مذاکرات تهران با گروه ۱+۵ در استانبول٬ ایران را برنده این مذاکرات اعلام کرده‌اند.

آنها بدون آنکه به محتوای این مذاکرات اشاره کنند از کشور‌های غربی خواسته‌اند در دور بعدی مذاکرات که قرار است خرداد ماه امسال در بغداد برگزار شود٬ به تحریم‌ها علیه ایران پایان دهند.

دستگیری ۱۵ نفر از سوی وزارت اطلاعات

آقای مقدم‌فر در بخش دیگری از سخنان خود به دستگیری ۱۵ نفر که به گفته وی از طریق «سایت» به اسرائیل اطلاعات می‌داده‌اند از سوی وزارت اطلاعات خبر داده است.

وی گفته است: «اخیرا وزارت اطلاعات ۱۵ نفر را دستگیر کرد که در سایتی که اسرائیل ارائه داده بود، با آن‌ها رابطه برقرار کرده و اطلاعات جاسوسی به آن‌ها می‌دادند.»

این مقام سپاه پاسداران جزئیات بیشتری درباره این خبر ارائه نکرده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates