22.05.2012

رئیس دیوان عدالت اداری خواستار قتل شاهین نجفی شد

دیگربان: محمدجعفر منتظری٬ رئیس دیوان عدالت اداری به عنوان نخستین مقام قضائی و رسمی در جمهوری اسلامی از «شیرمردان حریم ولایت» خواست شاهین نجفی را به «سزای عمل» خود برسانند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا٬ آقای منتظری روز دوشنبه (اول خرداد) گفته که امیدوار است «این عناصر خبیث هرچه زود‌تر به دست شیرمردانی که همیشه در دفاع از حریم امامت و ولایت سینه‌های خود را سپر می‌کنند، به سزای عمل خود برسند.»

وی افزوده است: «متاسفانه برخی حلقوم‌های شیطانی، افکار منحوس و دست‌پروردگان استعمار به حریم امام بزرگوار شیعه جسارت‌های بسیار زننده‌ای داشتند که در برخی سایت‌ها و توسط عوامل سرسپرده صهیونیست گسترش یافت.»

محمدجعفر منتظری نخستین مقام رسمی در جمهوری اسلامی است که پس از صدور فتوای برخی مراجع تقلید مبنی بر «مرتد» بودن شاهین نجفی٬ خواستار اجرای این حکم می‌شود.

شاهین نجفی در هفته‌های اخیر به خاطر ترانه تازه‌اش به نام «نقی» مورد خشم مراجع تقلید شیعه و گروهی از محافظه‌کاران تندرو قرار گرفته است.

برخی از مراجع تقلید با صدور فتوا این خواننده پاپ را «مرتد» اعلام کرده و به طور مستقیم و غیرمستقیم خواستار به قتل رساندن وی از سوی شیعیان شده‌اند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates