25.05.2012

ابراهیم جباری٬ فرمانده سپاه «ولی امر»: خاتمی برای بازگشت باید بگوید «غلط» کردم

دیگربان: ابراهیم جباری٬ فرمانده سپاه «ولی‌امر» طی سخنانی میرحسین موسوی را «ضد انقلاب»٬ محمد خاتمی را «خائن» و اکبر هاشمی رفسنجانی را «خوار و خفیف» خواند.

به گزارش خبرگزاری فارس٬ آقای جباری شامگاه پنجشنبه (چهارم خرداد) در جمع گروهی از مردم قزوین گفته که «موسوی ضدانقلاب است و خاتمی باید جلوی مردم زانو زده و بگوید غلط کردم.»

مهم‌ترین گفته‌های فرمانده سپاه «ولی‌امر»

● دشمنان می‌خواستند با استفاده از فردی که تبدیل به ضدانقلاب شده و نام نخست وزیری امام را یدک می‌کشد استفاده کنند و انقلاب را منحرف کنند.

● {میرحسین} موسوی و همسرش {زهرا رهنورد} در دوران اصلاحات، به استقبال شیرین عبادی بی‌حجاب و ضدانقلاب رفته و از او در دانشگاه الزهرا تجلیل کردند که این مسئله خودش نشان‌دهنده انحراف موسوی و همراهی او با ضدانقلاب است.

● موسوی ضدانقلاب است و باید به مردم قزوین درود فرستاد که فردی را که در حمایت از موسوی در مجلس عربده می‌کشید، کنار زدند و این اتفاق مهم نشان از بصیرت و آگاهی مردم قزوین است.

● افرادی که بیانیه‌ها و نامه‌های بدون سلام برای نایب امام زمان می‌فرستادند، پا روی خون شهدا و اعتقادات مردم گذاشتند و امروز نیز در خفت و خواری به سر می‌برند که باید در این شب آرزو‌ها، از خدا برای خود طلب مرگ کنند، چراکه خون به دل مردم و فرزند زهرا کرده و دشمن را دلشاد کردند.

● {محمد} خاتمی که می‌خواهد پس از این همه خیانت به میان مردم بازگردد، باید جلوی مردم زانو زده و بگوید غلط کردم. خاتمی باید خجالت بکشد، توبه کند و به مردم بگوید غلط کردم.

● اصلاحاتی‌ها یک مشت لائیک و سکولار هستند که به درون انقلاب نفوذ کرده و می‌خواهند ارزش‌های انقلاب را لگدمال کنند.

● بسیاری از خواص در جریان فتنه ۸۸ زمین خورده و سقوط کردند که علتش نبود بصیرت این افراد بود.

● کسانی که فرزندان خود را در دوران دفاع مقدس فراری دادند، امروز آبرو و جانی ندارند که فدای ایران کنند.

● اینکه اصلاحاتی‌های ذلیل در برابر دشمنان با ذلت و خواری برخورد می‌کردند به علت نبود ایمان و پایبند نبودن به ارزش‌ها بود که نمونه‌اش در انرژی هسته‌ای آن دوران نیز مشاهده شد.

● قهرمانان شعر و داستان‌های امروز باید به جای رستم و سهراب، شهدای نوجوانی باشند که امروز عکسشان به این مجالس صفا می‌دهد.

● امروز دشمنان با ماهواره، اینترنت و تلفن همراه به عمق‌ خانه‌ها نفوذ کرده‌ و با اندیشه و اعتقادات مردم مبارزه می‌کنند که این نشان‌دهنده این مسئله است که راه سختی را در پیش داریم.

● باید در همه مواقع و جریانات انقلاب، نگاه‌مان به دو لب مولا و مقتدایمان مقام معظم رهبری باشد تا دچار ریزش نشویم.

● لبنان خط مقدم جمهوری اسلامی است و سیدحسن نصرالله نیز پاره تن ماست زیرا خود را وقف و فدای ولایت کرده است.

● ما با استقامت و مقاومت به این مرحله رسیده‌ایم و غربی‌ها نیز چاره‌ای جز قبول شرایط جمهوری اسلامی ایران ندارند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates