27.05.2012

هشدار دبیر سرویس سیاسی خبرگزاری فارس در خصوص ریاست غلامعلی حداد عادل بر مجلس نهم

دیگربان: وبلاگ حامد طالبی٬ دبیر سرویس سیاسی خبرگزاری فارس پس از انتشار پست هشدار آمیزی در خصوص به قدرت رسیدن غلامعلی حداد عادل در مجلس نهم از دسترس خارج شد.

حامد طالبی ۳۱ اردیبهشت ماه در وبلاگ خود هشدار داده بود: «خدا نکند که روزی قدرت، میدان و ریاست بیشتری به دست بعضی اطرافیان حداد عادل بیافتد.»

وی نوشته بود: «لاریجانی اگر رئیس شود تکلیفمان با او روشن است اما با عملکرد قابل پیش بینی و تجربه شده دوستان و اطرافیان حداد چه می‌توانیم بگوئیم جز اینکه از ماست که بر ماست.»

دبیر سرویس سیاسی خبرگزاری فارس اضافه کرده ریاست مجدد لاریجانی بهتر این است که بعضی آدم‌های رسانه‌ای و برخی‌های دیگر مانند زاکانی و فدایی با ریاست حداد عادل به قدرت برسند.

وبلاگ این عضو تحریریه خبرگزاری فارس مدتی پس از انتشار این هشدار به طور کامل از دسترس خارج شده است.

رفابت محافظه‌کاران بر سر ریاست غلامعلی حداد عادل و علی لاریجانی بر مجلس نهم در هفته‌های اخیر شدت یافته٬ به طوری که این تلاش‌ها با انتقاد برخی روحانیون و محافظه‌کاران بیرون از مجلس مواجه شده است.

نمایندگان حامی لاریجانی و حداد عادل روز شنبه (ششم خرداد) به طور همزمان با تشکیل جلسه جداگانه‌ای به وزن‌کشی پرداختند.

جبهه متحد اصول‌گرایان تحت عنوان «فراکسیون رهروان ولایت» از ریاست علی لاریجانی و جبهه پایداری تحت عنوان «فراکسیون اصول‌گرایان» از ریاست غلامعلی حداد عادل بر مجلس نهم حمایت می‌کنند.

متن اصلی نوشته حامد طالبی:
خبرنگار مسلمان
یادداشت ها و گاهی گفتنی های یک خبرنگار
با کراهت لاریجانی را بر حداد ترجیح می دهم
به سکوت لاریجانی در جریان فتنه ۸۸ معترض هستم، اقدامات سیاسی و جنجالی او را نمی پسندم و بارها آرزو می کردم که دیگر او رئیس مجلس شود، اما …

اگر قرار است بعضی آدم های رسانه ای مانند آقای “ش”، “ت”، “د”، “م” و برخی های دیگر مانند زاکانی و فدایی و … میدان دار و اطرافیان حداد عادل پس از ریاست او بر مجلس شوند، اگرچه با کراهت، ولی لاریجانی رئیس شود بهتر از آن است که اینها میدان دار شوند و با ریاست حداد عادل به قدرت بیشتری دست یابند.

انحصارطلبی هم حد و اندازه ای دارد …

بعضی از افراد که خود را همه کاره “اصول” و “اصولگرایی” می دانند و تصور می کنند رسالت عظیم انتقال منویات مقام معظم رهبری فقط بر دوش آنها گذاشته شده و هیچکس دیگری را یارای انجام این کار نیست، واقعا قابل تحمل نیست …

از عملکرد لاریجانی و اطرافیان و حامیانش دل خونی داریم ولی خدا نکند که روزی “قدرت”، “میدان” و “ریاست” بیشتری به دست بعضی اطرافیان حداد عادل بیافتد …

لاریجانی اگر رئیس شود تکلیفمان با او روشن است و مواضع خودمان را خواهیم داشت اما با عملکرد قابل پیش بینی و تجربه شده دوستان و اطرافیان حداد چه می توانیم بگوئیم جز اینکه “از ماست که بر ماست”

پس میل باطنی ام، لاریجانی دوباره بر کرسی ریاست مجلس بنشیند، بهتر از آن است که حداد عادل بر آن تکیه بزند …

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates