31.05.2012

ورود پلیس فتا به ماجرای سایت جنجالی «صیغه»

خودنویس: جنجال‌ها بر سر سایت «صیغه» همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین خبر، پلیس «فتا» با ورود به این پرونده، رسیدگی به آن را آغاز کرد.

در اوایل هفته‌ی جاری برخی کاربران فضای مجازی، سایتی را به یکدیگر معرفی می‌کردند که در این وب‌سایت، برخی از بانوان با ارائه شماره تلفن‌های خود و نوع «خدمات جنسی‌شان» اقدام به جذب مشتری می‌کردند.

نام این بانوان با عنوان کاربر شماره.. مشخص شده بود و برای مثال در یک مورد کاربر شماره «۵» نوشته بود: «عقد یک ساعته (ارضاء جنسی) بدون هر نوع دخول، سن: ۲۵ سال مهریه ساعتی ۱۰۰ هزارتومن»

این سایت با عنوان «مرکز رسمی ازدواج موقت صیغه تهران» فعالیت می‌کرد و پس از آنکه به‌طور گسترده به آن توجه شد، ابتدا مدیر این سایت در گفتگو با قانون با دفاع از عملکرد خود گفت که از «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» مجوز دارد.

رسانه‌های داخل حکومت نیز با واکنش نشان دادن به این سایت، به انتقاد از آن پرداختند. برای مثال بازتاب در مطلبی با عنوان «کلاه شرعی برای فحشاء: اینها آبروی اسلام را می‌برند» نوشت: «اخیرا برخی اشخاص به صورت آنلاین، تدارک یک شیوه تازه از فحشاء را دیده‌اند که هرچند به آن لباس شرعی پوشانده‌اند، اما این رفتارشان کاملا مصداق کلاه شرعی دارد تا ضمن مشروع خواندن رفتارشان دقیقا به تبلیغ فحشا بپردازند.»

در تازه‌ترین خبر نیز ایسنا نوشت که کارآگاهان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات رسیدگی به پرونده گردانندگان سایت «صیغه» را آغاز کردند.

به گزارش ایسنا؛ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم صبح امروز در شکواییه‌ای نسبت به عملکرد گردانندگان سایت تحت عنوان «صیغه» اعلام شکایت کرد و در نامه‌ای نوشت که به این سایت مجوز نداده است.

در همین زمینه بازتاب هم نوشت: «این وبلاگ توسط فردی به نام (ت) راه‌اندازی شده و بایت معرفی و اعلام شماره هر فردی از لیست بانوان در حالت انتظار به میزان ۵۰ هزار تومان هزینه دلالی دریافت می‌کرده است.»

گفتنی است در حال حاضر این سایت مسدود گشته است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates