06.06.2012

وقتی که گمنامیان پوز ابراهیم نبوی را می‌زند دنیا لذت بخش می‌شود: درخواست برای انتشار بیانیه من / PRE-ACTION CONDUCT / اخطار قانونی‎

وبلاگ گمنامیان: سر دبیر محترم نشریه روزآنلاین

با درود

احترام به اطلاع شما می رساند که یکی از نویسندگان نشریه شما، در پی انتقاد کاملا منطقی و مستند و علمی من، به تهمت زدن و ترور شخصیت روی آورده است، اگر نویسنده موصوف، یک کلمه منطقی از مطلب منتشر شده توسط مرا نقد کرده بود، من اعتراضی نمی کردم، چه آنکه اعتقاد من به آزادی بیان آنچنان عمیق است که حتی کامنت های هتاکی به خودم را نیز حذف نمی کنم، اما وقتی نویسنده شما تنها به تهمت زدن روی آورده، ناچار به پاسخگویی شده ام.

ابتدا مایلم تاسف عمیق خود را از این عمل ایشان ابراز کنم، افسوس که نشریه روزآنلاین، روش و منش کیهان شریعتمداری را برگزیده است و بیش از همه برای مالیات دهندگان هلندی متاسفم که مالیات آنها به اسم گسترش دمکراسی در ایران، صرف ترور شخصیت آزادی خواهان ایرانی می شود

در اینجا مایلم از شما بخواهم که آمادگی خود را برای انتشار جوابیه من در یک پست جداگانه در روزآنلاین اعلام کنید ، چه آنکه حتی قانون عقب مانده مطبوعات نیز از مطبوعات ایرانی می خواهد جوابیه اشخاص را منتشر کنند.

در صورتی که ظرف سه روز کاری، آمادگی شما را برای انتشار جوابیه خود، دریافت نکنم، ناچار به اقدام قانونی و حقوقی علیه نشریه شما خواهم شد.

من ساکن اروپا هستم و روزآنلاین نیز در فرانسه به ثبت رسیده است، به دلیل سالها فعالیت آزادی طلبی برای ایران، توان برقراری ارتباط مستقیم با پارلمان هلند را نیز دارم، در همان پاریس نیز چندین آزادی خواه ایرانی ساکن هستند که مرا می شناسند و می توانند در دادگاه شهادت دهند که مطالب شما تنها ترور شخصیت است، بعد از حکم دادگاه، مستقیما با پارلمان هلند وارد مذاکره خواهم شد

اجازه نمی دهم که پول مالیات دهندگانی چون خود من، به اسم دمکراسی خرج فحاشی به آزادی خواهان ایرانی شود.

با بهترین آرزوها
[….]نویسنده وبلاگ گمنامیان ساکن لندن

جوابیه رضا پرچی زاده به آقای ابراهیم نبوی: گمنامیان فعالِ حقوقِ بشر است
پی نوشت
حتما قبل از انشار این نوشته، سردبیر محترم نشریه، نوشته فوق را دیده است، تعجب من این است که سردبیر نشریه، به نویسنده فوق تذکر نداده که روزآنلاین با کیهان تفاوت دارد!!

آیا اصولا جواب این نوشته علمی من، فحاشی است؟ آیا شان و منزلت نشریه شما باید چنین دون باشد که نویسندگان آن تنها فحاشی کنند؟
چرا باید دین از سیاست جدا باشد؟! دلیل آن مشخص و واضح است، در دین یک آخوند یا دیندار، برداشت وتفکر خودش را نماینده خدا می داند و به کمک آن رای اکثریت را زیر پا می گذارد.
http://gomnamian.blogspot.co.uk/2012/05/blog-post_26.html

نوشته آقای ابراهیم نبوی
http://www.roozonline.com/persian/news/newsitem/archive/2012/may/28/article/-2004486a2f.html

پی نوشت: آقای نبوی در نوشته بعدیش، قبول کرده که به من اتهام غلط زده است، او نوشته است:

من چند روز قبل در نوشته ای به وبلاگ گمنامیان اتهام زدم. اما اینک دریافته ام که قضاوتم هر چند توام با کلمه ” احتمال” بود اما بر اساس خبرهایی که از کانال های مختلف دریافت کرده ام، و درباره ایشان به من گفته شده، قضاوتی سریع و بدون داوری درست بوده است.
آقای یاشار از سوی این وبلاگ در نامه ای یادآور شده اند که از دانشجویان کوی دانشگاه بوده و سوابق مبارزه با نظام جمهوری اسلامی برای آزادی دارد.
در همان نامه اشاره شده “وقتی که من از جان خودم برای آزادی و دموکراسی در کشورم مایه می‌گذاشتم، شما در یکی از روزنامه‌ها مطلبی نوشتید و دانشجویان را تشویق به پایان دادن تظاهرات کردید” . این اشاره تا جائی که من به یاد دارم درست نیست من در آن زمان در نشریه ای دانشجویان را تشویق به پایان دادن تظاهرات نکردم اما امروز چنین اعتقادی دارم.

در بخشی از نامه آقای یاشار آمده است:
آقای ابراهیم نبوی! خلاصه داستان اتهام زدن شما به من، به شرح زیر است:
– رژیم ایران، یک رژیم اسلامی است، بر اساس قوانین اسلام اداره می‌شود و سران آن، مشروعیت خود را از اسلام می‌گیرند. رهبر آن نیز یک آیت الله است، عموم مراجع تقلید نیز پیشتیبان این رژیم هستند.
– شخصی به نام «گمنامیان»، وبلاگی دارد و در آن به نقد اسلام، تبلیغ و آموزش حقوق بشر و تبیین سکولاریسم و دموکراسی می‌پردازد.
– گمنامیان به صورت سرسختانه‌ای اسلام و روشنفکران دینی را نقد می‌کند. به بیانه‌های آنها جواب می‌دهد و معتقد است که اسلام دینی است که باعث نابودی جامعه می‌شود.
– گمنامیان معتقد است که ادیان در هر شکلی، اگر در قدرت قرار گیرند باعث نابودی جامعه می‌شوند. نمونه‌اش وضعیت رقت انگیز جوامع اروپایی در نتیجه حضور کلیسا در قدرت در دوران قرون وسطی و یا عقب ماندگی همه جانبه اکثر کشورها با حکومت‌های اسلامی در دوران حاضر است.
– در میان وبلاگ‌نویسان و نویسندگان جامعه مجازی، شاید کمتر کسی باشد که به اندازه او در نقد اسلام و رژیم اسلامی مطلب نوشته باشد. فقط در طی دو سال گذشته بیش از دو هزار نوشته!!
– آقای ابراهیم نبوی می‌گوید گمنامیان مزدور رژیم است.
براستی، اگر گمنامیان کارمند وزارت اطلاعات است، باید دست وزیر اطلاعات را بوسید که کارمندانش به تبلیغ آزادی بیان، دموکراسی و حقوق بشر مبادرت می‌کنند…!

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates