07.06.2012

رئیس سازمان بسیج استادان: غرب می‌خواهد رهبر را مسئول گرانی‌ها معرفی کند

دیگربان: سهراب صلاحی٬ رئیس سازمان بسیج استادان دانشگاه‌های ایران می‌گوید غرب با دامن زدن به مشکلات اقتصادی تلاش می‌کند علی خامنه‌ای را مسئول این مشکلات معرفی کند.

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، آقای صلاحی در چهارمین کارگاه آموزش جنگ نرم که در دانشگاه گلستان برگزار شد این مطلب را بیان کرده است.

وی گفته که غرب «موجی از مشکلات به خصوص در حوزه اقتصادی که سرانجام تحریم‌های دشمن است، به وجود می‌آورد و دلیل آن را رهبری معرفی می‌کند و می‌گوید رهبری اجازه سازش با آمریکا را نمی‌دهد.»

این فرمانده بسیج افزوده است: «حمله به رهبری از مهم‌ترین برنامه‌های غرب است که البته به جهت محبوبیت گسترده رهبری در بین مردم دشمن به طور غیرمستقیم برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنند.»

اظهارات سهراب صلاحی در شرایطی مطرح می‌شود که پیش‌تر یک فرمانده سپاه طی یک سخنرانی٬ از علی لاریجانی٬ محمود احمدی‌نژاد و اکبر هاشمی رفسنجانی با عنوان سه راس مثلثی که تلاش‌ می‌کنند رهبر جمهوری اسلامی را وادار به مذاکراه با آمریکا کنند٬ نام برده بود.

این مقام سپاه گفته بود دولت احمدی‌نژاد با دامن زدن به مشکلات اقتصادی در کشور سعی می‌کند این مشکلات را نتیجه تحریم‌ها معرفی کرده و خامنه‌ای را مجبور به موافقت با مذاکره با آمریکا کند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates