09.06.2012

بچه صیغه‌ای عسگراولادی مسلمان در تهران: یک عسگراولادی فراری؛ اتهام؟ کلاه‌برداری

خُسن آقا: بخش اول تیتر خبر از حقیر است!

خودنویس: بسیاری نام «امید عسگراولادی» را نشنیده‌اند، اما آنها که شنیده‌اند می‌دانند که امید، سال‌ها در انگلستان با نام خانوادگی «چنگ» فعالیت می‌کرده. پلیس منچستر در به در دنبال این متهم فراری است که سال‌ها قبل خود را جای یک «پزشک» جا زده بود. یک منبع به خودنویس گفت که این عضو خانواده عسگراولادی اینک در تهران است.

پلیس شهر منچستر انگلستان به دنبال مرد جوانی است که به قید وثیقه آزاد شده، اما خیلی سریع دو خودروی پورشه‌اش را فروخته و متواری شده است.

این مرد جوان که سال‌ها با نام امید چینگ در لیورپول و منچستر شناخته می‌شده، اینک با نام «امید عسگراولادی» از سوی پلیس تحت تعقیب است.

یک منبع امروز به خودنویس گفت که امید عسگراولادی که از خویشاوندان بسیار نزدیک اسدالله و حبیب‌الله عسگراولادی مسلمان است، اینک در تهران به سر می‌برد.

به گفته منبع خودنویس، امید که سال‌ها از نام خانوادگی مادر چینی‌اش در انگلستان استفاده می‌کرده است.

در سال ۲۰۰۷ امید «چانگ» با گذاشتن یک چراغ گرداان «اورژانسی» روی سقف ماشینش، با سرعتی بیشتر از حد قانونی رانندگی می‌کرده و با استفاده از یک نشان «دکتر کشیک» هر جایی ماشینش را پارک می‌کرده است. بعد از جریمه شدن، از پلیس ادعای خسارتی معادل ۱۶۳۲ پوند می‌کند ولی به خاطر غلط‌های املایی‌اش، مسوولان قضایی به او ادعای پزشک بودنش شک می‌کنند. امید که به همسایگانش، خود را متخصص اعصاب معرفی کرده بود، در واقع فروشنده وسایل پزشکی بوده است و به پلیس گفته بود که علت قسم دروغش در دادگاه، نگرانی بابت از دست دادن شغلش بوده است.

بعدها در سال ۲۰۱۰، توسط پلیس دستگیر شد. پلیس آن زمان در باره پرونده کلاه‌برداری‌ای ۲۰۰هزارپوندی تحقیق می‌کرد. امید با گذاشتن وثیقه از زندان موقتا آزاد شد اما بدون اطلاع دادن به پلیس و صاحب خانه‌اش، آپارتمانش را ترک کرد و متواری شد. به گفته پلیس منچستر، او هردو خودرو «پورشه» خود را نیز فروخته است.

به گفته منبع خودنویس، امید که اینک با نام خانوادگی «عسگر اولادی» شناخته می‌شود، ساکن تهران است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates