16.06.2012

ادعای تازه امامان جمعه درباره مذاکرات مسکو

دیگربان: نمایندگان علی خامنه‌ای در نماز جمعه این هفته شهر‌های ایران از وزارت اطلاعات به خاطر «دستگیری» عوامل ترور دو «دانشمند هسته‌ای» قدردانی کرده و از آن به عنوان «برگ برنده» تهران در مذاکرات مسکو یاد کردند.

وزارت اطلاعات روز پنجشنبه (۲۵ خرداد) با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد عوامل ترور مجید شهریاری و مصطفی احمدی‌روشن دو «دانشمند هسته‌ای» را دستگیر کرده است.

امامان جمعه شهر‌های ایران نیز یک روز پس از انتشار این اطلاعیه در خطبه‌های نماز جمعه به طور هماهنگ مدعی شده‌اند که این دستگیری «برگ برنده» ایران در مذاکرات هسته‌ای مسکو محسوب می‌شود.

احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد گفته است: «دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای برگ برنده ایران در مذاکرات مسکو است.»

علی خاتمی٬ نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان نیز گفته که «این موفقیت در آستانه مذاکرات گروه ۱+۵ با ایران در مسکو، برگ برنده‌ای برای نظام اسلامی محسوب می‌شود.»

جلیل جلیلی٬ امام جمعه مهربان هم ادعا کرده است: «اقدام هوشیارانه وزارت اطلاعات و دستگیری عاملان ترور دانشمندان هسته‌ای قطعاً برگ برنده‌ای برای کشور ما در مذاکرات مسکو خواهد بود.»

احمد علم‌الهدی٬ امام جمعه مشهد هم اظهار کرده که وزارت اطلاعات با این اقدام «دانشمندکشی را در این مملکت از بین برد.»

احمد جنتی٬ امام جمعه موقت تهران نیز در خطبه‌های نماز جمعه از وزارت اطلاعات به خاطر اعلام دستگیری عوامل ترور «دانشمندان هسته‌ای» جمهوری اسلامی تشکر کرده است.

برخی دیگر امامان جمعه هم در سخنان خود به موضوع این دستگیری‌ها اشاره کرده‌اند.

پیش‌تر مقام‌های جمهوری اسلامی در آستانه مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ در استانبول و بغداد از فتوای علی خامنه‌ای مبنی بر «حرام» بودن ساخت سلاح هسته‌ای با عنوان «برگ برنده» یاد می‌کردند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates