20.06.2012

سایت «شبکه ایران» وابسته به روزنامه ایران: انتشار اسناد علیه لاریجانی‌ها کار هاشمی است

دیگربان: سایت «شبکه ایران» وابسته به روزنامه ایران در واکنش به یادداشت سایت «الف» مبنی بر دست داشتن «دولتی‌ها» در انتشار اسناد «زمین‌خواری» برادران لاریجانی٬ نوشت این اسناد توسط مهدی هاشمی فاش شده است.

سایت «الف» وابستته به احمد توکلی٬ رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس روز یکشنبه (۲۸ خرداد) در واکنش به انتشار اسنادی علیه لاریجانی‌ها٬ به طور تلویحی تیم احمدی‌نژاد را عامل اصلی انتشار آن‌ها معرفی کرده است.

این سایت نوشته که این اسناد با هدف «انتقام‌گیری» از قوه قضائیه و برادران لاریجانی٬ «شخصی کردن» مبارزه با مفاسد اقتصادی در جمهوری اسلامی و «انحراف افکار عمومی» صورت گرفته است.

سایت «شبکه ایران» نیز در واکنش به این یادداشت سایت «الف» روز دوشنبه (۲۹ خرداد) با انتشار مطلبی مهدی هاشمی را «عامل اصلی» انتشار این اسناد معرفی کرده است.

این سایت افزوده که این اسناد با هدف «تحت فشار گذاشتن قوه قضائیه در آستانه ورود مهدی هاشمی به ایران» منتشر شده است.

سایت «شبکه ایران» نوشته است مهدی هاشمی هنگام خروج از ایران «۱۰ عدد لوح فشرده دی وی دی از اطلاعات بکلی سری و سری نظام» به خود برده است.

این سایت در پایان یادداشت خود از مقام‌های قوه قضائیه خواسته در برابر انتشار چنین اسنادی عقب‌نشینی نکرده و با مفسدان اقتصادی به شدت برخورد کنند.

رابطه محمود احمدی‌نژاد و اکبر هاشمی رفسنجانی سال‌هاست سرد و تیره است و دوطرف در سال‌های اخیر به طور مستقیم و غیرمستقیم حملات و انتقاد‌های تندی متوجه یکدیگر کرده‌اند.

به نظر می‌رسد تیم احمدی‌نژاد با متهم کردن خانواده هاشمی رفسنجانی تلاش می‌کند مسئولیت انتشار این اسناد را از دوش مقام‌ها و نهاد‌های دولتی بردارد.

تیم احمدی‌نژاد پیش‌تر اعلام کرده بود ده‌ها هزار سند و مدرک از مقام‌های جمهوری اسلامی در اختیار دارد که در صورت افزایش فشار‌ها آن‌ها را منتشر خواهد کرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates