20.06.2012

ادامه افشاگری‌های متقابل در جمهوری اسلامی

دیگربان: تنش و افشاگری میان برادران لاریجانی٬ تیم احمدی‌نژاد و رسانه‌های نزدیک به اکبر هاشمی رفسنجانی با انتشار اسناد تازه‌ای از همکاری علی‌اکبر حیدری‌فر، قاضی کهریزک با چند مقام دولت دهم وارد مرحله‌ای تازه‌ای شد.

اوایل هفته جاری اسنادی از «زمین‌خواری» برادران لاریجانی در اینترنت منتشر شد که سایت «الف» دولت محمود احمدی‌نژاد را «عامل اصلی» انتشار این اسناد معرفی کرد.

سایت «شبکه ایران» نیز با انتشار یادداشتی اعلام کرد دولت در انتشار این اسناد نقشی نداشته بلکه مهدی هاشمی ٬فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی «عامل انتشار» آنها بوده است.

سایت «بازتاب امروز» در واکنش به گزارش سایت متعلق به تیم احمدی‌نژاد٬ روز چهارشنبه (۳۱ خرداد) اسنادی از همکاری حیدری‌فر با چند مقام دولتی را منتشر کرده است.

یکی از این اسناد نشان می‌دهد علی‌اکبر حیدری‌فر از سوی صفرعلی براتلو٬ معاون سیاسی و امنیتی استانداری تهران به سمت مشاور امنیتی و انتظامی این معاونت منصوب شده است.

سند دیگر هم حکم مشاورت عالی برای آقای حیدری‌فر از سوی محمدشریف ملک‌زاده است که اول فروردین ماه سال ۱۳۹۰ صادر شده است.

سومین سند منتشر شده نیز نشان می‌دهد قاضی بازداشتگاه کهریزک آذر ماه سال ۱۳۹۰ به سمت مشاور قدرت‌الله شریفی٬ مدیرعامل سابق بانک مسکن منصوب شده است.

علی‌اکبر حیدری‌فر٬ محمدشریف ملک‌زاده و قدرت‌الله شریفی سه مقامی هستند که در یک سال گذشته به خاطر «دست داشتن» در برخی پرونده‌های سیاسی و اقتصادی بازداشت و زندانی شده‌اند.

حیدری‌فر تنها مقام قضایی است که پس از وقایع بازداشتگاه کهریزک از سمت خود تعلیق شد و بیش از ۴۰ روز است به اتهام استفاده غیرقانونی از اسلحه در زندان به‌سر می‌برد.

سایت «بازتاب امروز» با انتشار اسناد همکاری این مقام سابق قضایی با مقام‌های دولتی نوشته که این اسناد نشان می‌دهد «این حلقه‌های تو در تو» چگونه با یکدیگر ارتباط دارند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates