21.07.2012

با هدف مقابله با تحریم‌ها و تحمل گرانی‌ها: آغاز ماموریت شش هزار مبلغ برای توجیه مردم

دیگربان: طرح توجیه مردم ایران در خصوص گرانی‌ها٬ آثار تحریم‌ها و خط قرمز‌ مذاکره با آمریکا با اعزام شش هزار مبلغ دینی به شهر‌ها و روستا‌ها از نخستین شب ماه رمضان آغاز خواهد شد.

آن‌طور که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند شنبه نخستین روز از ماه رمضان در ایران است و بیش از شش هزار روحانی به نقاط مختلف کشور اعزام شده‌اند تا مردم را در خصوص مسائل دینی٬ سیاسی و اقتصادی توجیه کنند.

هفته جاری در قم حیدر مصلحی وزیر اطلاعات٬ علی باقری معاون شورای عالی امنیت ملی و مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت برای این مبلغان درباره وضعیت سیاسی٬ اقتصادی و هسته‌ای جمهوری اسلامی سخنرانی کردند.

آقای مصلحی در این جلسه به طور غیرمستقیم از این مبلغان خواست به مردم بگویند علی خامنه‌ای «مسئول» تحریم‌ها و مشکلات نیست و «دشمنان» تلاش می‌کنند با طرح این مسائل رهبر را بی‌اعتبار کنند.

غضنفری نیز گفت که تحریم‌های اعمال شده علیه ایران «فلج» کننده است و مبلغان باید از مردم بخواهند در برابر فشار‌ها مقاومت کرده و با مسئولان همکاری کنند.

علی باقری نیز گزارشی از آخرین وضعیت پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی ارائه کرد و از روحانیون اعزامی خواست در این خصوص برای مردم روشنگری کنند.

در دو هفته گذشته گروهی از روحانیون و نظامیان نزدیک به علی خامنه‌ای به طور مستقیم و غیرمستقیم از مردم می‌خواهند در برابر فشار تحریم‌ها ایستادگی کرده از دیدگاه خامنه‌ای در مقابله با آمریکا حمایت کنند.

این روحانیون و نظامیان بسیار امیدوارند با اعزام این شش هزار روحانی توجیه شده بتوانند در سی شب ماه رمضان مردم را آماده مقابله با تحریم‌ها کرده و با سیاست‌های رهبر جمهوری اسلامی همراه کنند.

خامنه‌ای با افزایش آثار تحریم‌ها بر اقتصاد و معیشت مردم از سوی گروهی دیگر از مقام‌های جمهوری اسلامی برای مذاکره با آمریکا تحت فشار فرار گرفته است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates