28.07.2012

نگرانی از امنیتی شدن اعتراض‌ مردم به گرانی‌ها

دیگربان: تلاش مقام‌های جمهوری اسلامی برای جلوگیری از «امنیتی» شدن اعتراض‌ها به گرانی‌ها و درخواست از رسانه‌ها و روحانیون برای «امید» دادن به جامعه در برابر تحریم‌های بین‌المللی همچنان ادامه دارد.

در این رابطه کمیسیون اصل ۹۰ با هدف بر طرف کردن نارضایتی‌های مردم از گرانی‌ها و جلوگیری از تبدیل شدن آن به مسائل امنیتی٬ مسئولان اقتصادی دولت را به مجلس فراخوانده است.

مصطفی افضلی فرد٬ سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ به سایت «نسیم‌آنلاین» گفته که جلسه میان اعضای این کمیسیون و مسئولان اقتصادی دولت هفته آینده برگزار خواهد شد.

محمد حسینی٬ وزیر ارشاد هم از رسانه‌ها خواسته است: «با امیدبخشی به جامعه و هم‌افزایی با دستگاه‌ها و مسئولان، ‌ تحرکات رسانه‌ای سلطه‌گران را خنثی کنند.»

آقای حسینی همچنین از رسانه‌ها خواسته است: «توان مقاومت ملت را با دمیدن روح ‌ اتحاد، تلاش، عزتمندی و خوداتکایی در جامعه افزایش دهند.»

وزیر ارشاد در عین حال به رسانه‌ها گفته از «بزرگنمایی» مشکلات و چالش‌های اقتصادی خودداری کنند.

مقام‌های جمهوری اسلامی تمام توان خود برای مقابله با آثار بین‌المللی تحریم‌ها را از مدت‌ها پیش آغاز کرده‌اند٬ اما به دلیل ناکارآمدی دولت احمدی‌نژاد تاثیر این تحریم‌ها بیشتر از پیش‌بینی‌ها بوده است.

نظامیان و روحانیون حاکم بر ایران امیدوارند با استفاده از ابزار‌های عقیدتی٬ سیاسی٬ اجتماعی و اقتصادی بتوانند مردم را به همراه کردن علی خامنه‌ای در رویارویی با غرب وادار کنند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates