01.08.2012

پیشنهادهای آقا تهرانی:اجباری شدن چادر و نظارت دولت بر کشت انگور

رهسانیوز: مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی و از شاگردان مصباح یزدی پیشنهاد کرد که دولت پوشش کارمندان زن را تعیین کرده و یا آنان را موظف به پوشیدن چادر کند.

به گزارش ایسنا، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دولت می‌تواند کسانی که در مجموعه دولت کار می‌کنند و نان‌خورهای خود را کنترل کند. گاهی شاهد هستیم که افراد در بانک‌ها با آرایش آنچنانی مشغول انجام کار هستند، چرا دولت ضابطه‌ای برای نحوه حضور خانم‌ها در محل کارشان ندارد. دولت می‌تواند نوع لباس این افراد را مشخص کند یا بگوید که برای کار در آن سازمان موظف به پوشیدن چادر هستند.

این نماینده تهران همچنین با اشاره به حرمت شراب خواری گفت که باید دقت شود انگورهایی که کشت می شود برای به همین منظور در کشور باید دقت شود که انگورهایی که کشت می‌شود برای این مصرف نباشد. اینها تمهیداتی است که دولت باید مدنظر قرار دهد.

آقاتهرانی با اشاره به حرمت شراب‌خواری در اسلام خاطر نشان کرد: به همین منظور در کشور باید دقت شود که انگورهایی که کشت می‌شود برای این مصرف نباشد. اینها تمهیداتی است که دولت باید مدنظر قرار دهد اما اگر علیرغم انجام این کار چند نفری وسط شهر به صورت علنی مشروب خوردند همان اسلامی که گفته کار فرهنگی و پیشگیرانه کنید، می‌گوید اینها باید ۱۰۰ ضربه شلاق بخورند چرا که قانون الهی را به هم زده و باید پاسخگو باشند. در اینجا نه می‌توان گفت شلاق نزنید، نه می‌توان گفت کار فرهنگی صورت نگیرد.

وی با اشاره به جلسه غیرعلنی روز چهارشنبه مجلس برای بررسی گرانی‌ها خاطر نشان کرد: در این مسیر اگر اتفاقی بیفتد همه دچار مشکل خواهیم شد و خدای ناکرده اصل نظام به مخاطره می‌افتد.

نماینده مردم تهران در مجلس به گرانی مرغ اشاره کرد و گفت: من معتقدم نباید فرار روانی کنیم. اگر الان به هر دلیل تحریم پیش آمده، یا با بی‌تدبیری یا اشتباه دولت و مجلس، مرغ در بازار نیست،‌ ملت به دشمن علامت منفی نشان ندهند. اگر یک هفته مرغ نخوریم زمین به آسمان نمی‌آید. غذای اصلی ما هم نان یا برنج است و می‌توانیم غذای دیگری بخوریم تا موضوع حل شود و حل هم خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی بی‌حجابی‌ها و بدحجابی‌ها در جامعه سازمان یافته است، گفت: برخی مانکن هستند و با اشکال خاصی در جامعه حاضر می‌شوند تا جو را بشکنند. شاید اینها پول می‌گیرند که این کار را انجام دهند. در مورد چنین افرادی وزارت اطلاعات باید برخورد کند. شاید دشمن بیرونی از سادگی آنها سوء استفاده می‌کند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates