17.08.2012

اندک اندک جمع مستان میرسند, اندک اندک می پرستان میرسند: جوابيه انصار حزب الله به روزنامه اعتماد: سعيد قاسمي عضو حزب الله نيست

اعتماد: پيرو درج مطلبي با عنوان «سعيد قاسمي مسووليت بر هم زدن سخنراني ناطق نوري را پذيرفت»، روزنامه مورخ 25/5/91 كه در آن به كرات مطالب غيرواقع و كذب به انصار حزب‌الله نسبت داده شده است، جوابيه ذيل جهت درج در همان صفحه و ستون وفق قانون مطبوعات ارسال مي‌گردد.

1- انصار حزب‌الله يك تشكل ثبت‌شده قانوني، داراي دبيركل، روابط عمومي و ارگان رسانه‌يي مشخص هفته‌نامه يالثارات‌الحسين(ع) و پايگاه خبري انصار حزب‌الله مي‌باشد. عليهذا تنها كانال قانوني و رسمي كسب اطلاع از ديدگاه‌ها و مواضع انصار حزب‌الله منحصرا همان مراجع فوق‌الذكر بوده و انتساب اخباري غيرمستند و مجعول به اين تشكل جرمي آشكار و قابل پيگرد قانوني مي‌باشد.

2- برادر «سعيد قاسمي» در طول فعاليت انصار حزب‌الله هيچ گونه عضويت، مسووليت و يا فعاليتي در اين مجموعه نداشته است. لذا انتساب مطالب ايشان به مجموعه انصار حزب‌الله نادرست و نتيجه‌گيري‌هاي بعدي كه شالوده مطلب بر پايه آن پي‌ريزي شده است، كذب محض مي‌باشد.

3- انصار حزب‌الله در سال 73 پيرو دغدغه‌ها و هشدارهاي رهبر معظم انقلاب« مبني بر تهاجم و شبيخون فرهنگي دشمن و مقابله با آن و همچنين براي دفاع از ‌آرمان‌ها و ارزش‌هاي اصيل اسلام و انقلاب» توسط جمعي از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و اساتيد حوزه و دانشگاه شكل گرفت. لذا بازخواني فعاليت «گشت القارعه» و نتيجه‌گيري‌هاي بعدي از سوي آن روزنامه بيشتر به يك جنگ رواني مجعول مي‌ماند تا اطلاع‌رساني صادقانه.

4- برادران «حسين‌ الله‌كرم» و «مسعود ده‌نمكي» از سال 75 رسما از انصار حزب‌الله كناره‌گيري كرده و از آن زمان تاكنون نيز هيچ گونه فعاليتي در اين مجموعه نداشته‌اند. همچنين «حميد استاد». و نيز حضور «حجت‌الاسلام پروازي»، «اميرفرشاد ابراهيمي» و «كيانوش مظفري» در مجموعه انصار حزب‌الله مطلقا بهره‌يي از واقعيت ندارد و كذب محض است.

5- مطالب خلاف واقع و فضاسازي‌هاي دروغين «اعتماد» عليه نيروهاي حزب‌اللهي كه در گذشته نيز از سوي جريده‌هاي منتسب به افراد خاص كه هم‌اكنون يا در زندان به سر مي‌برند يا به دامن اربابان خود پناهنده شده‌اند تازگي نداشته و مسبوق به سابقه مي‌باشد كه اين مهم در راستاي خط تخريب عناصر انقلابي ارزيابي مي‌شود. عليهذا حق پيگيري قضايي در اين باره را با توجه به انتشار مطالب غيرواقع و كذب از سوي روزنامه اعتماد كه متضمن خسارات معنوي به مجموعه انصار حزب‌الله مي‌باشد محفوظ مي‌دانيم.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates