06.09.2012

علی سعیدی٬ نماینده ولی فقیه در سپاه: باید پادزهری برای مقابله با اعتراض‌ها تهیه کنیم

دیگربان: علی سعیدی٬ نماینده ولی فقیه در سپاه خواستار تهیه «پادزهری» به منظور رفع تهدید «اعتراض‌های مردمی» و جلوگیری از «تغییر محاسبات رهبری» شد.

به گزارش خبرگزاری‌ها٬ آقای سعیدی این درخواست را روز چهارشنبه (۱۵ شهریور) در جمع مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه مطرح کرده است.

وی گفته که «دشمن روی دو چیز متمرکز شده است؛ یکی شکستن مقاومت مردم و وادار کردن آن‌ها به اعتراض و دوم تغییر محاسبات رهبری که باید پادزهر این دو تهدید را تهیه کنیم.»

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران درباره چگونگی مقابله جمهوری اسلامی با این تهدید‌ها توضیح بیشتری ارائه نکرده است.

در ماه‌های اخیر و با افزایش فشار‌های اقتصادی ناشی از تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران٬ مقام‌های جمهوری اسلامی به شدت نگران بروز اعتراض‌های گسترده مردمی هستند.

آن‌ها طی این مدت بار‌ها گفته‌اند هدف این تحریم‌ها دامن زدن به اعتراض‌های مردمی در ایران است و علی خامنه‌ای هم با طرح «اقتصاد مقاومتی» خواستار مقابله مردم با این فشار‌ها و تهدید‌ها شده است.

روحانیون و نظامیان حاکم بر ایران امیدوارند با دخالت دادن مردم در طرح «اقتصاد مقاومتی» بتوانند در برابر تحریم‌های بین‌المللی ایستادگی کنند.

رهبران مذهبی و نظامیان طی ماه‌های اخیر بار‌ها از شهروندان خواسته‌اند در مصرف خود صرفه‌جویی کنند و از سویی دیگر برای برگزاری شانزدهمین اجلاس سران عدم تعهد میلیارد‌ها دلار هزینه کرده‌اند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates