09.09.2012

با انتشار یادداشتی کم‌سابقه آغاز شد: افزایش تنش‌ها میان حامیان مصباح‌یزدی و احمدی‌نژاد

دیگربان: انتشار یادداشت تندی علیه محمدتقی مصباح‌ یزدی از سوی یک سایت حامی محمود احمدی‌نژاد منجر به افزایش تنش‌ها میان هواداران این دو متحد سابق محافظه‌کار با یکدیگر شد.

سایت «انسان کامل» روز گذشته (شنبه ۱۸ شهریور) با انتشار یادداشتی کم‌سابقه٬ انتقاد‌ها و حملات تندی متوجه مصباح‌ کرد و نسبت به رویارویی وی با علی خامنه‌ای هشدار داد.

گروهی از سایت‌های حامی رئیس موسسه «امام خمینی» هم به محتوای این یادداشت اعتراض کرده و مطالب مطرح شده در آن را «توهینی آشکار» به مصباح‌ یزدی ارزیابی کرده‌اند.

سایت «جهان‌نیوز» نوشته که در این یادداشت مصباح «قطب فرقه منحرفان»، «منافق»، «دارای کفر خفی»، «شجره خبیثه تحجر و منحرف از احمدی‌نژاد»، «متحجر»، «خوارج نوین» و… معرفی شده است.

سایت «صراط‌نیوز» هم محتوای این یادداشت را «توهین آمیز»٬ «بی‌سابقه» و «هتاکانه» توصیف کرده است.

این سایت از انتشار این یادداشت با عنوان «حمله سینه چاکان مشایی به آیت‌الله مصباح یزدی» نام برده است.

سایت «بی‌باک‌نیوز» هم در واکنش به این حمله حامیان احمدی‌نژاد٬ آن‌ها را «جیره‌خوار» و «خائنانی» معرفی کرده که می‌خواهند تلاش‌های را احمدی‌نژاد «به حساب منحرفین نفوذی در بدنه دولت بنویسند.»

مهدی کوچک‌زاده٬ نماینده مجلس نیز با انتشار پستی در وبلاگ خود از حمله سایت «انسان کامل» به محمدتقی مصباح‌ به شدت انتقاد کرده است.

آقای کوچک‌زاده نوشته که نویسندگان این مطلب «موهن عدم پایبندی خود به اخلاق اسلامی و انسانی را آشکار ساخته و منجلاب ذهن و روحشان را بر صفحه ریخته‌اند.»

این نماینده مجلس همچنین از محمود احمدی‌نژاد خواسته از این یادداشت اعلام «برائت» کند.

در واکنش به این انتقاد‌ها نیز سایت «انسان کامل» اعلام کرده است: «در خصوص چرایی انتشار این مطلب نکاتی وجود که در موعد مقرر در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates