17.09.2012

دردسر تازه در مهاجرت خاوری به آمریکا و فروش ویلای سه میلیون دلاری

بازتاب‌امروز: خانواده خاوری طی ماه های گذشته اقدام به درخواست شهروندی ایالات متحده کرده اند که ظاهرا تا کنون یکی از دختران خاوری و همسر وی، موفق به کسب شهروندی ایالات متحده شده اند، اما دختر دیگر وی و پسرش اردوان خاوری، نتوانسته اند شهروندی ایالات متحده را دریافت کنند.

برخی اخبار حاکی از آن است که همسر و دختر محمودرضا خاوری، مدیر عامل سابق و فراری بانک ملی موفق به کسب شهروندی ایالات متحده آمریکا شده اند.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، مدیرعامل بانک ملی ایران در دولت دهم، که پس از افشای اختلاس سه هزار میلیارد تومانی از ایران گریخت، هم اکنون با استفاده از گرین کارت خود در آمریکا به سر می برد.

خانواده خاوری طی ماه های گذشته اقدام به درخواست شهروندی ایالات متحده کرده اند که ظاهرا تا کنون یکی از دختران خاوری و همسر وی، موفق به کسب شهروندی ایالات متحده شده اند، اما دختر دیگر وی و پسرش اردوان خاوری، نتوانسته اند شهروندی ایالات متحده را دریافت کنند.

این درحالی است که محمودرضا خاوری به دلیل مشکلاتی که برای وی پیش آمده است، با استفاده از گرین کارت خود به آمریکا سفر کرده و در آنجا اقامت دارد و گویا خانواده وی نیز قصد دارند با گرفتن شهروندی ایالات متحده به خاوری بپیوندند.

در این شرایط گفته می شود تلاشهای خانواده خاوری برای فروش ویلای سه میلیون دلاری خود در کانادا با مشکل مواجه شده است و به دلیل نمایش تصویر این ملک در شبکه های تلویزیونی، مشتریان خود را از دست داده است. خاوری این منزل را به قیمت دو دلار به دختر خود واگذار کرده بود.

خبر دیگر از خانواده خاوری نیز حاکی است بیزینسهایی که خاوری در کانادا برای خود و پسرش فراهم کرده بود، در حال تعطیلی است؛ مجوز برخی از آژانسهایی که وی نمایندگی آن را داشته تمدید نشده و برخی دیگر نیز به حالت تعطیل درآمده است و این موضوع نیز انگیزه خانواده خاوری را برای مهاجرت به آمریکا افزایش داده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates