27.09.2012

داود احمدی‌نژاد خبر داد: مخالفت رهبر جمهوری اسلامی با پیشنهاد دولت احمدی‌نژاد برای مذاکره با آمریکا

دیگربان: داود احمدی‌نژاد می‌گوید «جریان انحرافی» در پی شکست نظام بشار اسد در سوریه است و علی خامنه‌ای با «پیشنهاد» این تیم مبنی بر مذاکره با آمریکا مخالفت کرده است.

به گزارش «خبرگزاری دانشجو» آقای احمدی‌نژاد شامگاه چهارشنبه (ششم مهر) در جمع گروهی از مردم شیراز این مطالب را بیان کرده است.

وی گفته که «جریان انحرافی از مقام معظم رهبری خواست تا در مذاکره با آمریکا آن‌ها را یاری دهد اما رهبری فرمودند که ما در شرایط بدر و خیبریم.»

احمدی‌نژاد همچنین با اشاره به تلاش تیم رئیس دولت دهم برای شکست نظام سوریه از برخی اعضای این تیم با عنوان «منافقینی» یاد کرده که «توبه تاکتیکی» کرده‌ و در حال حاضر به سیستم نفوذ کرده‌اند.

اظهارات داود احمدی‌نژاد در شرایطی بیان می‌شود که محمود احمدی‌نژاد٬ رئیس دولت دهم از آمادگی جمهوری اسلامی برای مذاکره با آمریکا خبر داده است.

۲۵ نماینده مجلس هم روز گذشته مواضع دولت دهم درباره مذاکره با آمریکا را «نامناسب» دانسته و به رئیس دولت تذکر کتبی داده‌اند.

موضع دولت احمدی‌نژاد طی یک سال اخیر در خصوص تحولات سوریه و جهان عرب نیز با انتقاد‌های گسترده‌ای از سوی محافظه‌کاران منتقد دولت مواجه شده است.

احمدی‌نژاد و نزدیکان وی از تحولات جهان عرب با عنوان «بیداری انسانی» یاد می‌کنند٬ اما علی خامنه‌ای و هوادارانش «بیداری اسلامی» را عامل این تحولات می‌دانند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates