05.10.2012

مفلوکی بنام سعید تاجیک از علی خامنه‌ای درخواست عفو کرد

دیگربان: سعید تاجیک٬ یکی از مسئولان گردان‌های ضد اغتشاش بسیج با انتشار نامه‌ای از علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی طلب «عفو» کرد.

آقای تاجیک که به خاطر توهین به فائزه هاشمی از سوی دادگاه به هشت ماه حبس و ۵۰ ضربه شلاق تعزیری محکوم شده٬ از حدود ۱۰ روز پیش برای گذراندن دوران حبس خود به زندان اوین منتقل شده است.

این عضو نیروی مقاومت بسیج روز پنجشنبه (۱۳ مهر) در نامه‌ای که در سایت «رجا‌نیوز» منتشر شده از علی خامنه‌ای با عنوان «مولا» و «سرور» خود یاد کرده و از وی طلب عفو و بخشش کرده است.

تاجیک در این نامه خود را «حقیری» و «روسیاهی» معرفی کرده که حدود دو سال پیش تنها از سر «تکلیف شرعی» و نه از سر «هوای نفس» یا «خودنمایی» با فائزه هاشمی برخورد کرده است.

وی در نامه خود خطاب به آقای خامنه‌ای نوشته است: «آقا جان، مولای من، از اینکه من حقیر و روسیاه نگرانی و ناراحتی حضرتعالی را در سال گذشته به موجب این برخورد فراهم ساختم عاجزانه از درگاه ایزد منان و وجود امام زمان و از محضر مبارک حضرت‌عالی طلب عفو و بخشش دارم.»

سعید تاجیک اسفند ماه سال ۱۳۸۹ در شهرری به همراه چند از نیرو‌های حزب‌الله این منطقه با حمله به فائزه هاشمی به وی فحاشی کرد که این اقدام بازتاب‌های گسترده‌ای به همراه داشت.

پس از انتشار گسترده فیلم فحاشی تاجیک به خانم هاشمی٬ قوه قضائیه این عضو بسیج را دستگیر و پس از حدود ۱۰ روز آزاد کرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates