30.10.2012

پیشنهاد بی‌شرمانه اسپانسر به مربی تیم بانوان: با شاگردانت به مهمانی بیا، 200 میلیون بگیر!

نامه: یک شرکت برای حمایت مالی از تیم بسکتبال بانوان پیشنهاد بی‌شرمانه‌ای مطرح کرده است.

به گزارش نامه، در گذشته اخبار متعددی در خصوص پیشنهادهای بی شرمانه به ورزشکاران زن منتشر شده که نمونه آن درخواست یکی از روسای سابق فدراسیون ها به ورزشکار زن برای برقراری ارتباط بود تا در اردوهای تیم ملی بماند!

این بار اما اتفاق جدیدی رخ داده و حالا شرکت ها برای حمایت مالی از تیم های ورزشی بانوان چنین پیشنهادهایی می دهند.

زهره صابری سرمربی بسکتبال بانوان صابری تهران در گفت و گو با پانا پرده از این اتفاق برداشت: برای اینکه بتوانیم ورودیه مسابقات را پرداخت کنیم و لباس بازیکنان را تامین کنیم، باید رو به اسپانسرهایی بزنیم و با پیشنهادات بی شرمانه‌‌‌‌ی اسپانسرها مواجه شویم. اینجاست که می بینیم باید دستمان تو جیب خودمان باشد. شرکت‌هایی که برای حمایت مالی از تیم، با آنها صحبت کرده‌ام، می‌گویند که خانم، شما با ما کمی مهربان‌تر و لطیف‌تر باش و چهارتا مهمانی با ما بیا.

صابری اضافه کرد: ما می‌خواهیم ورزش را در کشور رواج دهیم و جوانان را از فساد دور نگه داریم اما برای این که یک اسپانسر مالی داشته باشیم که بتوانیم مخارج فوق العاده ضروری تیم را تامین کنیم، با دام‌های فساد مواجه می‌شویم. آیا من باید به بازیکنانم بگویم که فلان شرکت چنین پیشنهادی داده است؟

وی خاطرنشان کرد: این تنها مشکل زهره صابری با اسپانسرها نیست و بسیاری از مربیان دیگر نیز به دلیل اینکه از عنوان کردن این موضوع دردناک شرم دارند، چیزی نگفته‌اند. یکی از اسپانسرها هفته گذشته برای حمایت از تیم قول مساعد داد و ساعت 10 و نیم شب با من تماس گرفته و می‌گوید آخر هفته کجایید؟ با چند بازیکن تیمت بیا و در ازای این کار، 200 میلیون تومان به تیمت کمک می کنم!

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates