31.10.2012

بازداشت تعدادی از مسؤولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عصرایران: اين افراد که متهم به برخي تخلفات مالي هستند، پس از روي کار آمدن مديريت جديد مرکز ، تسويه حساب و اخراج شده بودند تا پرونده هايشان بررسي مجدد شود.
عصرایران – در پي تأکيد وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي بر لزوم برخورد با متخلفان در اين وزارتخانه ، پرونده هاي مالي تعدادي از مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ، در اختيار مقامات امنيتي و قضايي قرار گرفت که منجر به بازداشت تعدادي از اين افراد شد.

به گزارش عصرايران ، تعدادي از مديران مياني سابق مرکز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال اخیراً تحت تعقیب قرار گرفته و برخی از آنان نیز بازداشت شده اند.
اين افراد که متهم به برخي تخلفات مالي هستند، پس از روي کار آمدن مديريت جديد مرکز ، تسويه حساب و اخراج شده بودند تا پرونده هايشان بررسي مجدد شود.

همچنين از معاونت هاي سينمايي و فرهنگي نيز خبرهاي مشابهي مي رسد و به قرار اطلاع ، تعدادي از کارکنان اين دو بخش که مرتکب برخي سوء استفاده هاي مالي شده بودند ، توسط حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي شناسايي و توسط نهادهاي امنيتي بازداشت شده اند.

يک منبع نزديک به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين باره به خبرنگار ما گفت: شخص وزير بر اين رويدادها نظارت و تأکيد دارد که سالم سازي فضاي اين وزارتخانه از تخلفات مالي همچنان ادامه خواهد داشت ولو آن که نياز به برخوردهاي قضايي باشد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates