06.11.2012

محمدرضا نقدی٬ رئیس سازمان بسیج: مداحان به مردم بگویند از سازش خبری نیست

دیگربان: محمدرضا نقدی٬ رئیس سازمان بسیج از مداحان خواست به مردم بگویند جمهوری اسلامی تحت فشار تحریم‌ها «سازش» نخواهد کرد و «خدا» کسانی که طلا ذخیره کرده‌اند را «عذاب» خواهد داد.

به گزارش ایسنا٬ آقای نقدی روز دوشنبه (۱۵ آبان) در همایش سراسری مداحان بسیجی از آن‌ها خواسته به مردم بگویند: «اگر تهدید یا تحریممان کنند، حتی اگر لب تشنه جان دهیم قطعا سازش نمی‌پذیریم.»

وی همچنین افزوده است: «خدواند متعال آنهایی را که طلا و نقره ذخیره می‌کنند به عذابی دردناک وعده داده است و این بدان معناست که باید سرمایه خود را به جای زراندوزی در تولید به کار اندازیم.»

فرمانده بسیج اضافه کرده «دشمنان» قصد دارند با «تحریم» و «تهدید» مردم را بر سر «دوراهی» قرار دهند و مداحان باید مردم را تشویق به «صرفه‌جویی» کنند.

محمدرضا نقدی همچنین خطاب به مداحان بسیجی گفته آنها باید طرح «اقتصاد مقاومتی» علی خامنه‌ای را برای مردم «تبیین» کنند.
اقتصاد ایران بر اثر فشار‌های ناشی از تحریم‌های بین‌المللی در شرایط نابسامانی قرار گرفته است به طوری که مقام‌های جمهوری اسلامی از این شرایط با عنوان «جنگ اقتصادی» نام می‌برند.
در این میان برخی مقام‌ها معتقدند برای کاهش فشار‌های اقتصادی ایران باید به طور مستقیم با آمریکا مذاکره کند٬ اما علی خامنه‌ای و حامیانش همچنان بر ادامه سیاست‌های گذشته پافشاری می‌کنند.
آقای خامنه‌ای در عین حال حاضر نیست مسئولیت عواقب ادامه برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی را بپذیرد و حامیان وی احمدی‌نژاد را عامل اصلی نابسامانی‌های اقتصادی معرفی می‌کنند
مقام‌های جمهوری اسلامی به شدت نگران آغاز اعتراض‌‌های خیابانی مردم نسبت به گرانی‌ها هستند و بارها به طور مستقیم و غیرمستقیم در این باره هشدار داده‌اند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates