12.11.2012

آقازاده ای که همه … را با هم دارد

بازتاب‌امروز: دفتر وی که به عنوان موزه ابن سینا در میدان کاج تهران در سعادت آباد قرار دارد، مدتهاست به یکی از پاتوقها و محافل آقازاده ها و مسئولان تبدیل شده است…شگرد ویژه فرید در برقراری ارتباط با برخی آقازاده ها و مسئولان چنان … است که امکان انتشارش وجود ندارد

پس از افشاگری های قبلی درباره دانه درشت های اقتصادی، «بازتاب» افکار عمومی با یکی از آقازاده ها آشنا می کند که برخی دانه درشت ها و رانت خواران اقتصادی در مقابل وی روسفیدند.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، نام صادق محفوظی فرزند آیت الله محفوظی، اگرچه در افکار عمومی زیاد شناخته شده نیست؛ اما در بین مسئولان و آقازاده ها یکی از فعالترین چهره ها محسوب می شود.

صادق محفوظی که در میان دوستان خود به فرید مشهور است، طی بیست سال گذشته با موسسه ابن سینا به فعالیت در حوزه عتیقه جات می پرداخته است.

فرید که به خاطر برخی مسائل خاص از دانشگاه اخراج شد، از خارج از کشور مدرکی گرفته و خود را به عنوان دکتر معرفی می کند.

دفتر وی که به عنوان موزه ابن سینا در میدان کاج تهران در سعادت آباد قرار دارد، مدتهاست به یکی از پاتوقها و محافل آقازاده ها و مسئولان تبدیل شده است.

فرید که علاوه بر فعالیت در زمینه دادن وام های خاص، در تجارت عتیقه نیز سابقه مبسوطی دارد، در مقاطعی تا استانه ورشکستگی و بدهی های سنگین پیش رفته است، اما در سالهای اخیر با گره خوردن به تیم احمدی نژاد در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، بویژه بقایی و مشایی، صاحب ده ها میلیارد تومان ثروت شده است.

فروش عتیقه و حتی ساخت! عتیقه، از جمله بیزینس های مورد علاقه دکتر فرید است و متاسفانه سوء استفاده فرید از عنوان پدر خود که ریاست دفتر مرحوم آیت الله بهجت را عهده دار بود، موجب شده است تا وی با محافل برخی روحانیون نیز ارتباط خاصی برقرار کند.

شگرد ویژه فرید در برقراری ارتباط با برخی آقازاده ها و مسئولان چنان … است که امکان انتشارش وجود ندارد.

وی در دوره ای پایش آنچنان در پرونده شهرام جزایری گیر بود که کسی فکر نمی کرد از آن ماجرا بدون هیچ بازخواستی رها شود.

وی با نام بردن از برخی مسئولین ارشد نظام و منتسب کردن برخی مسائل خاص به این افراد، عنوان می کند چنان آتوهایی از اینان دارد که تا ابد در حاشیه امن خواهد ماند.

وی همچنین در دورانی نزدیک ترین دوست شریف ملک زاده به شمار می آمد.

محمدتقی هاشمیان از عناصر مرتبط با فرید یکی دیگر از دانه درشتهای اقتصادی است که رابطه ویژه ای با حلقه پاستور دارد که در آینده در مورد این دو روشنگری های حیرت انگیزی صورت خواهد گرفت.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates