16.11.2012

رحیم‌مشایی در واکنش به صدور حکم تبرئه منصور ارضی: امیدوارم مردم پیام احکام قضایی مداحان را بفهمند

دیگربان: اسفندیار رحیم‌مشایی٬ مسئول دفتر محمود احمدی‌نژاد با ابراز خوشحالی از صدور حکم تبرئه منصور ارضی و جریمه ۵۰ هزار تومانی سعید حدادیان٬ اظهار امیدواری کرده که مردم «پیام» این احکام را دریافت کرده باشند.

دادگاه انقلاب پس از گذشت بیش از یک‌سال از شکایت رحیم‌مشایی از این دو مداح٬ حکم به تبرئه منصور ارضی و جریمه ۵۰ هزار تومانی سعید حدادیان داده است.

علی‌اصغر حسینی٬ وکیل رحیم‌مشایی روز چهارشنبه (۲۴ آبان) گفته موکلش از صدور چنین حکمی «خوشحال» است و از‌‌ همان ابتدا نیز به دنبال همین نتیجه بوده است.

آقای حسینی همچنین افزوده است: «ما به آن چیزی که به دنبالش بودیم، رسیدیم. ضمن آن‌که بزودی اطلاعات جدیدی از روند طی شده در این پرونده را به استحضار ملت شریف ایران خواهیم رساند.»

وی در هین حال اظهار کرده که «طبق وظیفه قانونی خود به این رأی اعتراض می‌کنیم، ولی خیلی امیدی به تغییر مفاد رای نداریم.»

صدور حکم این دو مداح با واکنش‌های متفاوتی از سوی محافظه‌کاران مواجه شده است به طوری که روح‌الله مهدوی یکی از لباس شخصی‌های فعال در فضای مجازی قوه قضائیه را تحت تاثیر این دو مداح دانسته است.

وی نوشته «وقتی فلان مسئول ارشد قضایی پامنبری فلان مداح باشه بیشتر از این حکم هم انتظاری نیست.»

این برای نخستین بار است که فاش می‌شود گروهی از قضات و مقام‌های بلندپایه قوه قضائیه با شماری از مداحان در ارتباط بوده و تحت تاثیر این مداحان قرار دارند.

پیش‌تر از برخی قضات و بازجو‌ها به عنوان عوامل اجرایی سپاه پاسداران نام برده می‌شد که در این میان باید نام مداحان را به فهرست عوامل پشت پرده برخی تصمیمات قضائی نیز اضافه کرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates