16.11.2012

علی فضلی٬ جانشین سازمان بسیج خبر داد: آغاز رزمایش «محرم» به دستور علی خامنه‌ای

دیگربان: علی فضلی٬ جانشین سازمان بسیج از آغاز سلسله رزمایش‌های «محرم» نیرو‌های بسیج به دستور علی خامنه‌ای خبر داد و گفت رزمایش‌های بسیج براساس این دستور در سراسر ایران ادامه خواهد داشت.

به گزارش روز جمعه (۲۶ آبان) سایت رسمی سپاه اصفهان٬ آقای فضلی این مطلب را در مراسم صبحگاه مشترک رزمایش ۲۰ هزار نفری «میثاق با ولایت» که در این شهر برگزار شد٬ اعلام کرده است.

وی گفته که «سلسله رزمایش‌های محرم به فرمان رهبر انقلاب مبنی بر احیای برنامه‌های رزمی بسیج در استان‌های مختلف آغاز شده است.»

این فرمانده بسیج افزوده است در این رزمایش‌ها که در قالب قرارگاه‌های «امام هادی» برگزار می‌شود٬ گردان‌های «بیت‌ا‌لمقدس»٬ «امام علی» و «امام حسین» شرکت دارند.

فضلی اضافه کرده است: «بسیج برای مقابله در عرصه‌های مختلف سخت، نیمه سخت و نرم باید آمادگی لازم را داشته باشد و از همین رو در کنار گروه‌های بصیرتی صالحین٬ گردان‌های واکنش سریع بسیج قرار دارد.»

این سه گردان به همراه طرح «شجره طیبه صالحین» پس از وقایع سال ۸۸ به دستور مستقیم علی خامنه‌ای تشکیل شده و هدف از تشکیل آن‌ها بالا بردن توان سرکوب نیرو‌های بسیج اعلام شده است.

با آغاز ماه «محرم» و حضور عمومی مردم در خیابان‌ها به منظور عزاداری برای امام سوم شیعیان٬ مقام‌های جمهوری اسلامی نگران شکل‌گیری اعتراض‌هایی در این قالب هستند.

رزمایش «محرم» نیرو‌های بسیج با هدف آمادگی بیشتر برای مقابله با اعتراض‌های احتمالی در ماه محرم برگزار می‌شود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates