19.11.2012

سایت محافظه‌کار «الف»: عملکرد مجلس در پرونده مرگ بهشتی قابل دفاع نیست

دیگربان: سایت محافظه‌کار «الف» با انتشار یادداشتی عملکرد کمیته ویژه مجلس در بررسی علت مرگ ستار بهشتی٬ وبلاگ‌نویس ۳۵ ساله اهل رباط کریم را غیر قابل دفاع دانست.

این سایت محافظه‌کار روز شنبه (۲۷ آبان) نوشته نمایندگان مجلس در دفاع از حقوق انسانی و انجام وظایف قانونی خود «ضعیف» عمل کرده‌اند.

«الف» آورده که «ورود مجلس به مساله مرگ وبلاگ نویس {ستار بهشتی} برخلاف انتظار دیر و با تاخیر بود» و در نخستین گزارش کمیته ویژه درباره علت مرگ آقای بهشتی هم اطلاعات غلطی وجود داشته است.

این سایت در پایان یادداشت خود اظهار امیدواری کرده که مجلس به وظایف نظارتی خود به درستی عمل کند و با سستی هر ارگانی در رسیدگی به پرونده مرگ ستار بهشتی برخورد کند.

از زمان اعلام مرگ ستار بهشتی٬ وبلاگ‌نویس ۳۵ ساله حین بازجویی٬ قوه قضائیه و پلیس پس از مدت‌ها سکوت٬ تنها به ارائه توضیحاتی کلی بسنده کرده‌ و علت اصلی مرگ وی را به‌ آینده موکول کرده‌اند.

با وجود افزایش اعتراض‌ها به کندی روند رسیدگی به پرونده ستار بهشتی٬ به نظر می‌رسد مقام‌های مسئول قصد دارند این پرونده را مشمول مرور زمان کنند.

آن‌ها امیدوارند با به تاخیر انداختن زمان رسیدگی به پرونده این وبلاگ‌نویس٬ بتوانند تا حدودی از حساسیت‌ افکار عمومی بکاهند و واقعیت‌های این پرونده را پنهان کنند.

به نظر می‌رسد سایت «الف» با احتمال انحراف در پرونده مرگ ستار بهشتی٬ اقدام به انتشار این یادداشت انتقادی کرده باشد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates