27.11.2012

علیرضا پناهیان عضو قرارگاه «عمار»: تمام قواعد ظهور محقق شده و ظهور قابل پیش‌بینی است

دیگربان: علیرضا پناهیان عضو قرارگاه «عمار» در اقدامی کم‌سابقه طی سخنانی در نزد علی خامنه‌ای گفته است: «تمام قواعد ظهور امام دوازدهم شیعیان محقق شده است؛ نمودار بکشید زمان ظهور را پیدا می‌کنید.»

به گزارش خبرگزاری‌ها٬ آقای پناهیان این مطلب را شامگاه شنبه (چهارم آذر) در مراسم عزاداری امام سوم شیعیان که از سوی رهبر جمهوری اسلامی برگزار شد٬ بیان کرده است.

وی در این سخنرانی به شرکت کنندگان در این مراسم گفته با محاسبات «عقلانی»٬ بررسی «آمار» و رسم «نمودار» خواهند توانست زمان تقریبی ظهور امام دوازدهم شیعیان را پیش‌بینی کنند.

پناهیان افزوده که «خدا شاهده ظهور قابل پیش‌بینی است… و من دارم حسّ ظهور را تقویت می‌کنم، حسّ نزدیک بودنِ ظهور را، بر اساس محاسبۀ عقلانی.»

این روحانی اظهار کرده است: «وضع مدرسه‌هایمان باید عوض بشود و دینِ در آستانه ظهور باید تعلیم داده بشود، آخرین وظایف منتظران باید به منتظران گوشزد بشود و آن‌ها باید از نظر روحی آماده بشوند.»

علیرضا پناهیان یکی از معدود روحانیونی است که سال‌هاست در سخنرانی‌های خود از قریب‌الوقوع بودن زمان ظهور امام دوازدهم شیعیان خبر می‌دهد.

از این روحانی نزدیک به علی خامنه‌ای به عنوان یکی از کار‌شناسان مستند جنجالی «ظهور بسیار نزدیک است» یاد می‌شود. در این مستند از رهبر جمهوری اسلامی به عنوان «سید خراسانی» نام برده شده است

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates