30.11.2012

علی فضلی٬ جانشین سازمان بسیج اعلام کرد: سازماندهی نظامی اعضای حلقه‌های تربیتی «صالحین» در قالب گردان‌های «بیت‌المقدس»

دیگربان: علی فضلی٬ جانشین سازمان بسیج اعلام کرد گردان‌های نظامی «بیت‌المقدس» از اعضای حلقه‌های «صالحین» بسیج تشکیل شده‌اند که تاکنون ۱۹ رزمایش در سراسر ایران برگزار کرده‌اند.

به گزارش روز جمعه (۱۰ آذر) سایت سازمان بسیج٬ آقای فضلی با اعلام این مطلب افزوده رزمایش‌های بسیج در قالب گردان‌های «بیت‌المقدس» به دستور علی خامنه‌ای در سراسر ایران انجام می‌شود.

وی گفته «شاکله حقیقی گردان‌‏های ‏بیت‌‏المقدس٬ حلقه ‏های شجره طیبه صالحین» است که این گردان‌ها کارکرد‌های متعددی برای مقابله با تهدیدهای «سخت، نیمه سخت و نرم» دارند.

گردان‌های «بیت‌المقدس» آن‌طور که فرماندهان سپاه اعلام کرده‌اند پس از انتخابات جنجال برانگیز سال ۱۳۸۸ از شش هزار گردان «عاشورا» و «الزهرا» تشکیل شده‌اند.

از نیرو‌های بسیج به عنوان یکی از مهم‌ترین بازو‌های سرکوب در جمهوری اسلامی نام برده می‌شود که در سه سال گذشته به طور منسجم و هدفمند٬ سازماندهی شده‌اند.

نیروی‌های این سازمان شبه‌نظامی در قالب سه گردان مهم امنیتی و نظامی «امام علی»٬ «امام حسین» و «بیت‌المقدس» ساماندهی شده‌اند.

تربیت عقیدتی این نیرو‌ها در قالب طرحی با عنوان «شجره طیبیه صالحین» انجام می‌شود که به گفته فرماندهان بسیج تعداد آن‌ها در سراسر ایران بالغ بر ۲۰۰ هزار حلقه عقیدتی است.

طرح «شجره طیبه صالحین» مهم‌ترین عقیدتی سپاه و بسیج است که پس از وقایع سال ۸۸ اجرای آن به دستور علی خامنه‌ای در دستور کار این نهاد‌های نظامی قرار گرفته است.

هدف از اجرای «طرح شجره طبیه صالحین» تربیت نیرو‌های مطیع محض ولایت فقیه اعلام شده است.

در حال حاضر مهم‌ترین برنامه راهبردی سپاه و بسیج اجرای کامل این طرح در تمام پایگاه‌های بسیج در محلات و ادارات دولتی است.

فرماندهان سپاه امیدوارند با اجرای این طرح٬ آسیب‌پذیری نیرو‌های بسیج در «جنگ نرم» را به حداقل برسانند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates