05.12.2012

برادران باشگاه خبرنگاران! از الماس چه خبر؟

بازتاب‌امروز: اکنون که مدتهاست از وی خبری در رسانه ها نیست، برخی از نمایندگان مجلس از دستگیری وی خبر می دهند. برخی از نهادهای مسئول نظام، از ابتدا با پخش این فیلم مخالف بوده اند و باشگاه خبرنگاران جوان در اقدامی غیرحرفه ای، فیلم مذکور را که هزینه های سنگینی برای نظام داشته، پخش کرده است

با گذشت بیش از 15 ماه از پخش فیلم «الماس فریب» از تولیدات باشگاه خبرنگاران جوان، خبری از محمدرضا مدحی، مشهور به سید رضا حسینی که قهرمان این مستند بود، در دست نیست.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، باشگاه خبرنگاران جوان خرداد ماه سال گذشته، فیلمی با عنوان الماس فریب را پخش کرد که در آن فردی به نام مدحی، نفوذی جمهوری اسلامی در اپوزیسیون معرفی گردید.

آقای مدحی که پیش از این رییس دفتر آقای ارومیان، نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری بود، به اتهاماتی نظیر جعل، آدم ربایی و سوء استفاده، محکوم به بیش از بیست سال حبس گردیده بود و به با خروج غیرقانونی از کشور، در تایلند به خرید و فروش سنگهای قیمتی می پرداخت.

هرچند نفس حضور مدحی در اپوزیسیون، نشانه ای از حماقت طیف هایی از اپوزیسیون جمهوری اسلامی و سست بودن تحلیل ها و اطلاعات افرادی نظیر نوری زاده محسوب می شد، اما اطلاق واژه نفوذی به مدحی موجب گردید حتی روزنامه کیهان نیز در تحلیلی نفوذی بودن مدحی را رد کند.

با این وجود، ادعاهای عجیب و غریب مدحی در مورد سفر به آمریکا و ملاقاتهایش، موجب گردید تا ابهامات نسبت به وی افزایش یابد و اکنون که مدتهاست از وی خبری در رسانه ها نیست، خبرنگار بازتاب پس از پیگیری، به نتایج جالبی رسیده است و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دستگیری وی خبر می دهند.

در این میان گفته می شود برخی از نهادهای مسئول نظام، از ابتدا با پخش این فیلم مخالف بوده اند و باشگاه خبرنگاران جوان در اقدامی غیرحرفه ای، فیلم مذکور را که هزینه های سنگینی برای نظام داشته، پخش کرده است.

گرچه باشگاه خبرنگاران جوان می توانست با پخش گزارشی ترکیبی از اظهارات نوری زاده و دیگر عناصر اپوزیسیون درباره مدحی و مصاحبه وی بعد از بازگشت به کشور، اوج ابتذال اپوزیسیون را نشان دهد، اما به نظر می رسد مطرح کردن وی به عنوان یک عامل نفوذی اشتباه بوده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates