11.12.2012

مرحوم کردان پیش «دکتر ملک زاده»، پروفسور بود!

بازتاب‌امروز: «بازتاب» آمادگی دارد درصورتی که دکتر شریف ملک زاده بپذیرد از وی در حد تحصیلات دیپلم از سوی ممتحنین مستقل امتحان گرفته شود و وی در این امتحان قبول شود، کلیه مطالب خود علیه ملک زاده را پس گرفته و از وی اعاده حیثیت نماید

با انتصاب “دکتر شریف ملک زاده” توسط “دکتر محمود احمدی نژاد” به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان عظیم میراث فرهنگی و گردشگری، «بازتاب» اسناد جالبی را درباره میزان سواد این نخبه دولت دهم فاش می کند.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، شریف ملک زاده که شاید سفیدترین بخش زندگی وی، مربوط به بخش تحصیلی و گرفتن مدارک می باشد، در حالی به عنوان دکتر از سوی احمدی نژاد معرفی می شود که انتشار دستنوشته ای از وی، برای آگاهی از میزان تحصیلات وی کمک می کند.

جالب اینجاست که ملک زاده که از ابتدای تحصیلات با شگردهای ویژه ای به دنبال گرفتن مدرک لیسانس و فوق لیسانس بوده است، در حالی به عنوان دکترا معرفی می شود که برخی حتی در اعتبار مدرک دیپلم وی نیز ابراز تردید می کنند.

«بازتاب» آمادگی دارد درصورتی که دکتر شریف ملک زاده بپذیرد از وی در حد تحصیلات دیپلم از سوی ممتحنین مستقل امتحان گرفته شود و وی در این امتحان قبول شود، کلیه مطالب خود علیه ملک زاده را پس گرفته و از وی اعاده حیثیت نماید.

جالب اینجاست که ملک زاده برای گرفتن نمره در دروس مختلف، مبدع روشهای جالبی بوده که وی را حد یک صاحب سبک در این حوزه ارتقا داده است. اما “بازتاب” جهت جلوگیری از بدآموزی برای دانش آموزان و دانشجویان، نمی تواند این ابداعات و ابتکارات درخشان را اعلام کند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates