11.12.2012

دادستان تهران در جمع خبرنگاران: 28 دستگیر‌شده شب گذشته با شبکه‌های ماهواره‌ای همکاری داشته‌اند

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: کسانی که شب گذشته دستگیر شدند افرادی بودند که با شبکه‌های ماهواره‌ای و ضد انقلاب همکاری داشته و بعضا در کار دوبله و ترجمه بودند.
خبرگزاری فارس: 28 دستگیر‌شده شب گذشته با شبکه‌های ماهواره‌ای همکاری داشته‌اند

به گزارش خبرنگار قضائی فارس؛ عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران عصر در حاشیه تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید دادسرای ارشاد با اشاره به خبر دستگیری 28 نفر از مرتبطین با شبکه‌های ضد انقلاب گفت: این افراد کسانی بودند که با اجاره 10 ساختمان و تبدیل آنها به دفتر کار با شبکه‌های ضد انقلاب همکاری نزدیکی داشتند.

جعفری دولت‌آبادی افزود: این افراد همچنین با شبکه فعالیتی ارتباطاتی داشته‌اند که پس از رصد آنها در یک اقدام هماهنگ همگی شب گذشته دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه سال گذشته دادستانی تهران خبر از کشف تعدادی استودیوی زیرزمینی داده بود که فعالان در این استودیو‌ها برای شبکه‌های بیگانه تولید محتوا می‌کردند آیا دستگیر شدگان شب گذشته نیز با این افراد ارتباطی دارند یا نه گفت: کاری که سال قبل انجام شد توسط پلیس صورت گرفته بود اما فعالیت شب گذشته توسط وزارت اطلاعات ساماندهی شده بود.

یکی از خبرنگاران پرسید: چندی قبل خبری درباره دستگیری تعدادی از اعضاء انجمن گویندگان جهان در رسانه‌ها منتشر شده بود آیا این افراد با آن خبر ارتباطی دارند.

دادستان گفت: اینها شب گذشته دستگیر شده‌اند و من از ارتباط این دو مطلب اطلاعی ندارم.

ادامه دارد…

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates