15.12.2012

جزئیات دستگیری 4 زورگیر خشن/ رسیدگی ویژه در دادسرای جنایی تهران

مهرنیوز: سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با اشاره به رسیدگی فوری به پرونده 4 زورگیر خشن گفت: سه نفر از متهمان دارای سابقه کیفری هستند.

قاضی فریدون امیرآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جزئیات این پرونده گفت: پس از وقوع سرقت و شکایت مالباخته و همچنین انتشار فیلم این زورگیری در سطح شهر دستورات ویژه برای رسیدگی فوری به پرونده را صادر کردند.

وی افزود: پرونده این سرقت برای دستگیری سارقان در اختیار کارآگاهان مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از تحقیقات گسترده قضائی- پلیسی دو نفر از سارقان دیروز در تهران دستگیر شدند. در جریان تحقیقات از این دو متهم مخفیگاه دو همدست دیگر آنها نیز شناسایی و آنها ساعت 6 صبح در مخفیگاه خود به دام افتادند.

سرپرست دادسرای جنایی خاطرنشان کرد: محل این سرقت در قلب تهران بود و به زودی بازجویی از متهمان را آغاز خواهیم کرد تا دیگر سرقت‌ها و جرایم احتمالی آنها نیز مشخص شود.

امیرآبادی در پایان تاکید کرد: با توجه به حساسیت ایجاد شده در این پرونده به آن به صورت ویژه و در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد و مجرمان بدانند قوه قضائیه بدون اغماض با آنها برخورد کرده و اجازه نمی‌دهد برخی تبهکاران به اقدامات مجرمانه خود باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان شوند.

به گزارش مهر، چندی قبل فیلمی دو دقیقه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که در آن 4 موتورسوار با قمه به مردی حمله کرده و پس از سرقت کیف، تلفن همراه و کت مالباخته او را از ناحیه صورت مجروح کردند.

چهارشنبه گذشته نیز آیت‌الله آملی لاریجانی ایجاد رعب و وحشت با سلاح سرد را محاربه و حکم آن را اعدام اعلام کرده بود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates